Instatime

Ahojte!!! Ja som konečne začala  sledovať blogy, tak sa trochu  inšpirujem:) Vo viacerých som našla post, čo sa týka Instagramu. Instagram je úžasná appka, na ktorej som závislá. Ak by ste si náhodou chceli pozrieť, koho mám na instoši, poviete si, že som určite chlap:D Ja tam mám samé vymakané ženy, motivačné fotky žien v spodnom prádle a plavkách a postupy cvičení a recepty:D Chcela by som si to aj pretriediť, ale som strašne lenivá, tak zatiaľ budem scrollovať dookola milión polonahých žien:D Instagram je super, lebo tam nájdete plno krásnych fotiek, rád, ale dozviete sa niečo aj zo súkromia celebrít!:)  Tak som si povedala, že tu prídám pár fotiek, aby ste mali predstavu, čo zvyčajne pridávam zo svôjho života:) Majte sa!! XOXO
Najlepšia pizza z Pizza Hutu, 2.my devočky zo Šariša, 3. Outfit, 4. ja a ružové vlasy:D



1.Detail, 2. Miami, 3. Detail, 4. Moje rúžiky

1. Milovaná Čína, 2. detail, 3. jump baby 4. prečo je tu zase táto fotka?:D

1.Viedeň, 2.Coca cola, 3.Londýn festival s dievčatami a 4.London Eye 

5 komentárov:

  1. Rada sledujem tvoj blog, je to akési odreagovanie sa :)
    A musím povedať, že príroda je veľmi neférová hnusa, pretože nadeliť ti takú krásu a ešte aj charizmu (podla toho čo čítam) je pekne hnusné ! :D
    Nech sa darí, teším sa na ďalší príspevok :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeeeho, to je jaky krasny komentar:) dakujem velmi pekne!:) velmi si ma potesila!:)

      Odstrániť
  2. krásny nový dizajn blogu! teším sa z toho :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani si nevies predstavit ako ja sa tesim z noveho dizajnu:) dakujem za pochvalu, to ma tesi o to viac:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...