Hurá do školy!

Tento outfit som mala oblečený v prvý školský deň. Milujem svoj nový kabátik! Je z Pull and bear a je mi o dve čísla väčší:D Ale ked som ho uvidela, nemohla som odolať. Síce si viem predstaviť, ako krásne asi vyzerá v XS,ale neva..bude "oversize":D Nohavice som strašne chcela už minule v Primarku,ale stáli 20 eur a bez skúšania som si ich kupovať nechcela. Čuduj sa svete, teraz som ich našla, úplne posledné, moje číslo a stáli luxusných 5 eur!!!:D No nekúp:) Chceli ste vidieť, ako chodím v zime, tak toto je malá ukážka:)

Pekný deň!:-*








Kabát: Pull and Bear
Sveter: Zara
Šperky: Primark
Nohavice: Primark
Topánky: H&M
Kabelka: Michael Kors
Okuliare: Z Číny

5 komentárov:

  1. Super zladený outfit.
    www.missalexy.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi pekný outfit, ten kabátik podľa mňa vyzerá, že tak má byť :) Keby si mi povedala, že je XS, ale má takto vyzerať hneď ti uverím :)) A kabelka MK je TOOOOP!!!
    BeautyMissfits

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Praveze mne sa ten kabat paci takto oversized este viac :) A topanky su super :) Niekedy by ma zaujimala, ze kolko mas dokopy tych topanok :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. dakujeem dievcata, som rada, ze sa paci:) A som rada, ze to nevyzera velmi obrovsky:) a pre A. veru, aj mna by zaujimalo, kolko ich mam, lebo netusim:/ :Dale vela:)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...