Fake fur outfit

 Pekný pondelok prajem všetkým!! Pridávam outfit z minulého týždňa, kedy bolo konečne teplejšie. Zajtra chcem pridať nové video, tak by som sa vás chcela spýtať, že aké by ste tu chceli?  Makeupovú inšpiráciu, 24 hodín so mnou, video o cvičení, ukážka môjho šatníka, alebo kabeliek, topánok, alebo ak Vás niečo napadne, tak mi napíšte do komentáru:) Lebo konečne mám kameru funkčnú, tak natáčam:) Aj dnes pre Vás natáčam môj deň:) Pozdravujem Vás, cmuky:-**











Čiapka: ebay
Fake kožúšok: Mango
Body: Tally Weijl
Nohavice, náhrdelník: Primark
Kabelka: Primark
Topánky: H&M
Šál: Pánske H&M


17 komentárov:

  1. Ukazka satnika, obubenych kuskov jednoznacne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ano ukazka satnika alebo tvoj den :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja by som bola urcite za den s tvojou kamaratkou nejakou...napr. ta Katka Mackova..s nou by to muselo byt fajn...zmurk :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Lenka tvoj den jednoznacneee , ale ne taky rychly jak minule :D lebooo som s toho vela nemala...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Odpovede
    1. dakujem pekne za pochvalu a k pridaniu sa k mojej "komunite":D :)

      Odstrániť
  6. Nepribrala si v tvari?Alebo to len fotky tak skresluju?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. cela som pribrata:) Ale vdaka tvojmu komentaru som si konecne uvedomila, ze musim nieco so sebou robit:D takze dakujem:)

      Odstrániť
    2. Prepac nemyslela som to ako urazku len to asi zle vyznelo

      Odstrániť
    3. mne to vobec nevadi:) Je to pravda a ja si to uvedomujem:) ja ti naozaj dakujem, ze si ma nakopla k tomu:)

      Odstrániť
  7. pribrata? ved vyzera ako modelka, krasna a uplne stihla :) palec hore za outfit ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj, chcem sa spytat ekdy si kupovala kožušok a či sa da ešte kupit akolko si zan dala ?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj, mam ho z Manga, kupovala som ho v lete v barcelone v zlave, takze neviem ci ho este niekde zozenies:/ snad niekde v outfletoch Manga..napr Polgari v Madarsku:) A nepamatam kolko stal:/

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...