Eos balzam

Ahojte! Dnes by som Vám chcela predstaviť moju novinku, a to- balzam Eos. Neviem či to poznáte, možno ste to už niekde videli, ale nevedeli ste o čo ide:) Ja som to prvýkrát videla v klipe Miley Cyrus- We cant stop a potom som iba hľadala na nete, že čo to za guľku:D Kedže som hľadač obecný, našla som to asi za minútu:) Toto nie je žiadna reklama, nikto mi za to neplatí, iba Vám chcem povedať moje dojmy, kedže mi to prišlo včera:) Stálo ma to 7 eur, čo je celkom v pohode. Obal je krásny, maličký a ružový:) Na výber máte niekoľko farieb (každá farba, iná príchuť), ale mne sa najviac páčila ružová a na nete som našla, že je aj najlepšia. Vonia dokonale, ako po jahôdkach a ešte lepšie chutí!! Milujem balzamy a lesky, ktoré majú príchuť,šak nech mám sladké bozky, no ne?:DD Obsahuje to bambucké maslo a vitamín E. Na perách to drží dlho, nemá to žiaden výnimočný lesk a som na tom závislá!! Prisahám..ja si to dávam nonstop:) Určite to odporúčam každej jednej, ktorá má dosť suché pery v zime, alebo len chce byť jak celebrity:DD




Objednávala som to cez bazoš, je ich tam dosť, stačí si len vybrať..Ale pozor, tam kde je, že to doručia za 3 týždne, to znamená, že nie sú pravé z Ameriky, ale čínske šmejdy:) Tak tomu sa vyhnite:) Ja si chcem určite objednať v každej farbe, lebo sa mi to strašne páči:)

A čo vy? Poznáte to? Aké máte s tým skúsenosti?:)






Čiže teraz ked to mám aj ja..som celebrita?:D

Môj:)

25 komentárov:

  1. Taky bych ho ráda vyzkoušela, ale zatím mám svých balzámů dost a vím, že díky tomuhle bych všechny odhodila někam pryč a už bych je nedopotřebovala :D:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne ako hovoris, ostatne lesky, ruze a balzamy mi teraz stoja a bez eos sa ani nepohnem:)

      Odstrániť
    2. Ahojte všetci, ahoj Lenka. Pozrite sa na officiálnu facebook stránku EOSu do príspevkov. Pleseň je o hodne väčšie svinstvo, ako nejaký vosk s konzervantom a minerálnym olejom. Nechcem propagovať chemické výrobky, len chcem upozorniť na to, aby ste si dávali pozor na to čo si dávate na ústa!!! A je úplne jedno, ako je to balené. :)

      Odstrániť
  2. nepoznam to, az teraz vdaka tebe :) to blueberry acai by som hned brala :D ale aj ostatne su velmi lakave. ja pouzivam take to vajicko z oriflame, mam cucoriedkove a ceresnove, tiez su fajne :) a ty si celebrita aj bez toho :D

    pozyvam ta na giveaway : http://veronikakrasnicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jooj, ty si zlata Veron:) A tie vajicka v oriflame sa este vyrabaju?:D ja ako male dieta som ich pouzivala:D take ruzove nie?:)

      Odstrániť
    2. no ved ano, to ruzove bolo myslim prve..a potom postupne zacali vyrabat aj vanilkove, ceresnove, cokoladove a myslim,ze najnovsia novinka je to cucoriedkove:D mne toto robi najlepsie zatial, vsetko ostatne mi vysusuje.. ale tak laka ma uz aj ten EOS :D

      Odstrániť
  3. Já dostala svůj první eos nedávno od kamarádky k narozkám (kupovala ho z ebaye) a totálně ho miluju! Mám příchuť sweet mint, která nevoní ani nechutná nějak hezky (prostě máta) ale za to ti po nanesení na rtech zanechá takový hrozně příjemný a chladivý pocit, což je supr:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano? tak vyskusam aj ten:) A inak, dosiel ti darcek uz?:)

      Odstrániť
  4. eos balzámy poznám už dlho,tiež by som jeden chcela :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. rozmyslam, ze spravim novy giveaway a bude sa tam sutazit aj o tento balzam, tak ked sa zapojis, mozno ho vyhras:)

      Odstrániť
  5. toto nepoznám :) no vyzerá to teda luxusne :)

    pozývam na súťaž: TU

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja ich poznám už dlho, ale keďže mám doma milion balzamov tak som si zakázala kupovať ďalšie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja som ti ho kupila pred troma rokmi v UK, lebo ho ma asi kazda jedna celebrita, tak som si povedala ze ho musim mat aj ja! :D ... kupila som si ten sveto-zeleny /honey/ a popravde uz by som do toho viac krat nesla. Nanasala som si ho nasilu, len aby som ho co najskor minula. Takze neodporucam tuto prichut ani nahodou :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ooo, ten je uplne perfect:) ja som si ho tiez nedavno zaobstarala, mam vanilkovy a lesne ovocie-cerveny, su uplne super a planujem doplnit zbierku aj dalej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. haha vtipné ako je obľúbený u celebrít, ani by ma nenapadlo, že toľko momentiek je kde ho používajú :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. pošleš mi prosím link kde si to kúpila? :) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. fúha to pekne, vyzerá dobre a ten jahodový by som určite brala

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ahoj holky, koupit balzámy můžete na stránkách http://www.onedirectionshop.cz/http/www-onedirectionshop-cz/EOS-UZASNE-BALZAMY-NA-RTY-c4-0-1-htm.
    Cena 6€ za kus

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ahooj Lenka, ten tvoj balzam aj chutí za jahodami?? Ja mam tiez ten svetlo ruzovy a len vonia za jahodami.. trosku.. A mam z neho pocit za je ako jeleni loj :) Mozno ze som mala tu smolu ma natrafila som na fejk :/. Miska

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ahoj ja som tiež mala eos balzamy a sú naozaj super. Mala som originál z Ameriky, ale bohužiaľ som natrafila aj na čínsky šmejd, a mám pocit že aj tento tvoj je čínsky pretože originál eos balzamy majú úplne inú farbu balzamu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ta fotka je trosku upravena s farbami, cize moze to byt preto:) je urcite original a mam aj dalsi, co mi mamka priniesla z Ameriky a su uplne take iste:) takze nemyslim si, ze je to cinsky smejd:)

      Odstrániť
  15. Ahojte kde ich kupim?Lebo na Bazosi ich nechcem kupovat maju ich aj niekde v drogerii?dakujem Nicky

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ahojte všetci, ahoj Lenka. Pozrite sa na officiálnu facebook stránku EOSu do príspevkov. Pleseň je o hodne väčšie svinstvo, ako nejaký vosk s konzervantom a minerálnym olejom. Nechcem propagovať chemické výrobky, len chcem upozorniť na to, aby ste si dávali pozor na to čo si dávate na ústa!!! A je úplne jedno, ako je to balené. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...