Čo týždeň dal...

Blíži sa koniec týždňa a ja by som chcela zhrnúť, čo som tento týždeň robila. Ako prvým by som začala, že som bola poslednýkrát vo vysokoškolských laviciach:( Neverím, že už je koniec..Neviem si ani predstaviť, že o rok nepôjdem do školy, nebudem vádať svojich spolužiakov, zažívať tie srandy na hodinách. Aj ked spom si stále hovorila, že už sa neviem dočkať, kým skončím..koniec je tu a mne je smutno:( To už akože mám navždy robiť?:D Tu už nastupuje realita..samozrejme, najprv musím byť Inženýr (to bude až v máji), ale momentálne mám do apríla voľno. Tak čo robiť s toľkým voľnom? Začínam chodiť na ruštinu, včera som náhodou stretla na cvičení učiteľku ruštiny, tak začnem budúci týždeň:) Juchuu budem gavariť! Konečne budem mať čas na blog a nebude to takéto odfláknuté, budem cvičiť a určite pôjdem na nejaký výlet, jujky:) Musím sa Vám pochváliť, včera som mala na cvičení hodinu boxu!:) Viete jaké to je super? Uplne som zažratá do toho:) Dnes sa síce neviem ani hýbať, takže je cítiť, že som zamakala:) Viete čo sa mi stalo? Samozrejme, že som si zabudla nabíjačku od kamery vo Viedni, takže nemôžem ani natáčať:( V štvrtok idem do BA na prehliadku pre Fashion tv a chcela som Vám to natočiť:/ Čiže pokiaľ mi ju kamoška nepošle, skúsim to zvečniť aspoň foťákom:) Pridávam aj fotky z Viedne a fotku ovsenej kaše, kt. som
 spomínala:) xoxo
Moji ♥




Vidíš nejaký rozdiel medzi kačičkami?

Halo Schonbrunn

Kozy ven, jde se paŕit





Ja v akcii:)

Ovsená kaša Marks and Spencer

Pekný deň ♥

5 komentárov:

  1. Lenka,ani sa ti necudujem,mne tiez bolo smutno ked som skoncila vysku. Boli to krasne casy :-) To video z boxu je supe,vyzera to na poriadnu makacku.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A ty dp pisat nemusis? Ci si uz ju napisala? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ..kam chodis cvicit Leni? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. lenka chcela by som začať v Ke chodiť na box nevieš mi odporučiť nejaké dobré fitko? vďaka :)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...