Čau nový týždeň:)

AHOJTE! Mám toho teraz strašne veľa, tak nestíham na dnes nič kreatívne vymyslieť:) Tak aspoň poviem niečo zo života:) Ako som spomínala, celý víkend som robila a v nedeľu som rovno z práce išla na vlak smer Bratislava. Mne by mali dať nejakú cestovnú zľavu už, kedže som tam každý týždeň minimálne raz:D Posledné 4 roky:D Spala som u mojej lásky Simy, ktorej dakujem za nocľah:) Ráno som vstávala o 7, pretože už o 8 som začínala fotenie. Fotila som spodné prádlo Triumph a oblečenie Stefanel. Nebolo toho až tak veľa, dokopy to bolo 85 kusov oblečenie, čiže v porovnaní s Čínou (600-700 kusov za deň), to bolo v pohodičke:) Len neviem či bolo niečo vo vzduchu, ale boli sme všetci tak strašne unavení, že ja už som ani nevnímala:) Potom sme sa z toho aj smiali aj z vizážistkou a stylistkou, lebo fakt sme boli úplne "vytreté":D 
            Musím sa Vám pochváliť, že som v stredu začala s diétou, kedže už to bolo potrebné. Viem, že mnohí ľudia v mojom okolí si myslia, že som šibnutá, ale tak čo už. Ja viem o sebe, že nie som žiaden tučko, ale ked človek priberie 6 kíl, necíti sa dobre. A to je môj prípad..do ničoho sa nezmestím a celkovo vyzerám inak, ako obyčajne. Stále som nespokojná, ale nič som s tým nerobila. Ale v stredu som si povedala, že už stačilo, kedže si aj ľudia v mojom okolí všimli, že som pribrala..hlavne v tvári:D A potom ked fotím napr spodné prádlo, je to aj vidno, ked sa necítite dobre vo svojej koži. Chcem sa dať dokopy, aby som vyzerala tak, ako kedysi.. Obmedzila som sladké, snažím sa pomaly, ale iste vyhodiť pečivo, nejem blbosti po 8, kedže my s Egom sme večerali aj o 12 večer:D Pridala som veľa zeleniny (prvýkrát sa teším zo zeleniny a naozaj si ju vychutnávam, už to moje telo naozaj potrebovalo), pijem veľa vody s citrónom a zleného čaju. Po týždni sa cítim oveľa lepšie, brucho mám konečne spľasnuté, takže sa mi začínajú črtať moje bohom zabudnuté tehličky:) A dúfam, že to bude len a len lepšie. Dnes som odolala koláčom u mojej budúcej svokry a to som mala sliny až na päte! Samozrejme, je to ťažké, ale budem bojovať:) A priebežne Vám písať:) Pridám Vám aj môj denný jedálniček tento týždeň:)

             Odbočila som o témy, ale chcem sa ešte pochváliť, že dnes mám prvú hodinu Ruštiny a neviem sa dočkať!! Juchu:) Tento týždeň robím celý robím, ale budem sa snažiť každý večer pripraviť príspevok na daľší deň a môžete sa tešiť na video z môjho dňa:)
Majte sa pekne všetci:-**  
xoxo
Na pravo pred mesiacom a naľavo v Číne

Takto som makala v Číne

Také som mala brucho, ked som jedla blbosti, ale veľa cvičila.


12 komentárov:

  1. ja ťa aj chápem :D tiež nie som tučko, ale pribrala som od leta 3 kilá a je to vidieť. lebo mám takú šľachovitú postavu po ockovi, takže na mne vidno každé deko.
    radšej cvičím ako držím diéty a zatiaľ ma vždy cvičenie udržalo vo forme

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada, ze nie som sama a niekto ma chape:) tak si budeme drzat palce navzajom a dame to dole!:)

      Odstrániť
  2. Poznám :/ len ja keď prídem zo školy,tak do seba musím stále niečo pchať :D.. Cvičím,ale nedá sa mi vyformovat spodné bruško :/neporadila by si mi prosím,aké cviky mám naň cvičiť?lebo už mám tukove vankusiky na ňom(ci jak sa to volá :DD)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa najviac vyformovalo brucho pri behani a cviceni noh:) A na spodne brusko su dobre brusaky, ale nie tie ciastocne, ale cele, ked sa dvihnes az ku kolenam. Popytam sa u trenera na vsetky cviky na bruchu a pridam to tu:)

      Odstrániť
  3. Preco si si vybrala rustinu?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Chcela som najprv čínštinu, ale všetci ma odhovárali a ruština mi príde vtipná a ked sa s niekým nechcem rozprávať napr na diskotéke, tak poviem, že som Ruska a ja iba "gavarim pa rusky":D a k tomu, ked som bola niekde v zahranici, vsetky modelky su Rusky, tak som im nikdy nerozumela:) A teraz uz budem!:)

      Odstrániť
  4. Ahoj Lenka, je to trochu od témy ale nedávno si spomínala bieliace pasty a medzi nimi znýmu crest, kt. majú hádam asi všetky modelky :D a predpokladám, že zo zahraničia. Preto sa ťa chcem spýtať, odkiaľ ju kupuješ ty, prípadne čo si myslíš o tejto paste crest http://www.bieliace-pasiky.com/detail/161/extra-bieliaca-zubna-pasta-3d-brilliance-boost/cat/3 .
    Ďakujem, veľmi mi pomôžeš, pretože moje žlté hviezdičky v ústach by som už naozaj rada vybielila :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. strasne som sa zasmiala na tej tvojej poslednej vete:DDDD TOP:DD Tuto pastu osobne nepoznam, takze ti neviem poradit, ale neviem ci iba pasta ti vybieli zuby..najlepsie su pasiky a na udrziavanie mas pastu..lebo pasta sama o sebe, no neviem:)Ale vyzera dobre, tak mozno skus a budeme prekvapene:)

      Odstrániť
  5. Lenka odkial mas prosim tu zelenu sportovu podprsenku? Ma pekny strih nie ako tie klasicke skarede co su vsade v obchodoch

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahooj, mam ju z New Yorku, cize to ti asi velmi nepomoze:) Ale v h&m maju podobne, tie si nepozerala?:)

      Odstrániť
    2. Pozerala len mi nesedeli. Tato ti pekne sadla tak by ma zaujimalo ci ma aj vystuz alebo nie. Ja mam jednu bez vystuze a chcela by som praveze vystuzenu. Mam skusenosti s oboma typmi ze ktora je lepsia? Dakujem za odpoved

      Odstrániť
    3. je praveze vystuzena a mam aj nevystuzenu z hm, ale pod nu nosim podprsenku:) ale vystuzena sa mi paci viac, jak sedi:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...