New in from Vienna

Tak a toto som si kúpila:) Nie je toho veľa, je tu aj prá noviniek, kt. som si kúpila v Ke v Terranove, ale ešte som ich nestihla mať ani na sebe:) Najviac sa teším z kabátu a kabelky z Primarku za 5 ojro jak pani:D A najdôležitejšia vec je župaaaaaaaaaaan!! Konečne nebudem mrznuť a zrastie mi s kožou prisahám:) Tie leopardie papuče som si kúpila na rýchle presuny do auta a stáli 3 eurá.. Všetko som pokúpila so zľavou..lebo zľavy sú na to, aby sa využívali, nie?:D Tak ja Vám prajem pekný večer!! Papa




Kabát Pull and bear, legíny Terranova





10 komentárov:

  1. leni prosim ta aka je ta ovsena kasa co si vravela ze je najlepsia??

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. uz som pridala dnes fotku, ako vyzera:) tak pozri:)

      Odstrániť
  2. To poznám, zľavy málokoho nechajú na pokoji. Papučky sú roztomilé, hneď by som ich chcela.

    www.missalexy.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kedy bude video s cvikmi?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zajtra idem natocit nove do normalneho priestoru, cize ak stihnem upravit a postrihat, bude v pondelok:)

      Odstrániť
    2. Super, tesim sa, v pondelok budem cakat nachystana v sportovom ;)

      Odstrániť
  4. lenuš červená kabelka krásna :) koľko ťa stála ?

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...