Bielenie zubov

Dobré ránko prajem:) Stále mi píšete, že ako si bielim zuby, tak tu je pár trikov ako si ich bieliť doma. Pridávala som už aj video: Moje video o bielení zubov . Ale pridám to ešte raz:)  Pokiaľ sa chcete vyhnúť žltým zubom, je potrebné aby ste prestali piť Colu, kávu, zelený a čierny čaj, farebné džúsy, červené víno, nefajčili a vyhli sa všetkému, čo nám môže zafarbiť zuby. ( Viem, že je to strašne ťažké..aj ja pri písaní tohto článku pijem kávu...hanba mi:/ )


Najúčinejšia zbraň sú bieliace pásiky. Kúpite ich na ebayi, zadáte iba Crest 3d Whitestrips Professional Effect. Vybielia naozaj ako u zubára, podľa mojich skúseností neničia sklovinu a nie sú také drahé 
(40 eur) oproti bieliecej procedúre u zubára, kde platíte 400 eur. Určite odporúčam!!



Bieliace pasty: Colgate Max white a Crest 3D white sú podľa mňa najlepšie zo všetkých. Pokiaľ nemáte prístup ku Crestu, ktoré predávajú v Amerike, aj Colgate je veľmi dobrá alternatíva.



Biela Perla: Kúpite ju v lekárni za 7 eur. Jediná nevýhoda je, že k tomu máte násadky a ja kedže mám malé zuby, tak mi boli príliš veľké. Zuby ma pri aplikáciách doť boleli. Ale trochu mi to zuby vybielilo. Ale je to u každého individuálne, pretože niekomu to vybieli zuby viac ako pásiky. Treba vyskúšať:)

Citrón a sóda bikarbóna: Potrebujeme štvrť pohára sódy a šťavu z polky citróna. Ked to začne bublať, pomiešame to a vložíme tam vatový tampón, kt. si priložíme ku zubom a necháme 1 minútu. Po aplikácií si zuby dôkladne umyjeme, aby nám tam sóda nikde neostala. Používajte raz do týždňa.

Sóda bikarbóna: Ak nemáme po ruke citrón, môže byť iba sóda. Stačí, ak si zubnú kefku namočíme do sódy a umyjeme zuby. Ak je nám to nepríjemné, do pohára s vodou nasypeme sódu a kloktáme 1 minútu. POTOM SI DOKLADNE UMYTE ZUBY!

Jahody: Vedeli ste, že jahody tiež bielia zuby? Stačí, ak zoberiete jahodu a ako keby ste si s ňou umývali zuby, drhnete ňou po celej dĺžke a môžete opakovať koľko len chcete:)

Peroxid Vodíka: Trochu strašidelná varianta:) Stačí, ak si kúpite 3 % Peroxid v lekárni. Spravíte pomer 50:50 s vodou. Vložte 2 lyžičky tejto zmesi do úst a podržte aspoň 1 minútu. Je možné, že to začne bublať, vtedy to účinkuje:) Vypláchnite a umyte si poriadne zuby. Treba to opakovať každý deň. Treba dávať pozor, aby ste to neprehlitli. raz som vypila čistý peroxid a poviem Vám, nebola to žiadna sranda, ked som myslela, že sa nedožijem rána:D Ale túto story Vám možno porozprávam:D 

Snád som Vám v niečom pomohla a vyskúšate tieto rady:) Potom mi dajte vedieť:) Papa
                           

15 komentárov:

  1. Leni a ked si si bielila tymi pasikmi tak ti to neznicilo sklovinu? Ja ked som ich mala na zuboch tak 30min mala som niekedy taky cudny pocit,ako kaz keby som mala proste take zabolenie :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Necitala si clanok? :D Ved pise, ze jej tie pasiky, podla jej skusenosti nenicia sklovinu...

      Odstrániť
    2. Ahoj Livi, sem tam ma zabolelo, ale bolo to uplne v pohode a dalo sa to zniest..Ale napriklad pri najnovsej aplikacii, co som si teraz davala ma vobec nic nebolelo:) Skusala si pasiky od tejto znacky, ale na citlive zuby? Pri tom ta nebolia a mas to kratsie na zuboch:)

      Odstrániť
    3. A to co znamena, ze "nicit sklovinu"? Ty citis ako ti nieco nici sklovinu alebo ako to myslis? Pretoze cisto odborne a teoreticky: sklovinu ničí coca cola, alebo drhnutie sodou bikarbonou asi 1000-násobne viac ako pasiky Crest...Pri bieleni pasikmi s pomerne nizkym obsahom peroxidom ide skor o to, ci mas zapal dasien alebo nemas. Ak mas, nemas si bielit zuby. Alebo ci mas vysoku kazivost zubov alebo prilis precitlivene zuby. O sklovinu vobec nejde, obsiahnute latky nemaju ako sklovinu nicit. Nie je to proste chemicky možné (je, ale v ovela vyssich koncentraciach peroxidu a v dlhsom kontakte so zubami pri totalnom nedodrziavani navodu na pouzitie...ale to snad nerobis...)

      Odstrániť
    4. A to zabolenie, o ktorom pises, tak to je obycajna sprievodna neskodna reakcia kazdeho bielenie zubov - prechodna zvysena citlivost zubov. Alebo ti na tom mieste kde ta to zabolelo netesní dobre starsia plomba, alebo tam mas odhaleny citlivy krcok alebo kaz. Nema to nic spolocne s nejakym mýtickým nicenim skloviny.

      Odstrániť
    5. Dakujem za radu Lenka, ja som mala Supreme Professionals, skusim inu variantu :)

      Odstrániť
  2. Ja som mala pásiky ale nejakú extra veľkú zmenu som nezaznamenala a ani po paste. No ale pravda je, že sa neviem vzdať zeleného čaju a občas kávy. Čaj mám každý deň na litre, takže mi to ani veľmi nemohlo pomôcť. A pri pásikoch si treba dať pozor na čas, trocha som občas s nimi prispala (asi o 1,5 hodinky dlhšie) a mala som potom veľmi scitlivené zuby asi 2 dni. Moja naj metóda je ísť k zubárke 2-3 krát do roka na hygienu a potom to už len udržiavať elektrickou kefkou a sem-tam bieliacou pastou. Tú by som stále kvôli abrazivite nepoužívala.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je divne. Ja ich pouzivam uz roky a vzdy mi pomohli, zuby mam biele uz vzdy, aj ked niekedy som ich mal vyslovene zlte.
      A inak odkial si ich mala? Snad nie fejky z Anglicka alebo z bazosu. :)

      Odstrániť
    2. To nie,dva krát som ich objednala zo stránky http://www.bieliace-pasiky.com/ , k objednávke som mala aj ako darček tú ich bieliacu pastu. Nie že by to nebolo poznať ale asi som od toho moc očakávala, proste o toľko odtieňov ako to oni deklarujú v popise to nevybielilo. Ale nejaké zlepšenie tam bolo.

      Odstrániť
    3. Aha, tak to je velmi divné, pretoze tam pasiky odporuca momentalne 96% zakaznikov z overenych zakaznikov, ktori tam naozaj pasiky kupili: http://obchody.heureka.sk/bieliace-pasiky-com/recenze/
      A v Cesku dokonca 100%: http://obchody.heureka.cz/belici-pasky-com/recenze/ :)
      Preco si nedala negativnu recenziu ak si ich tam kupila a nefungovali? Taky dotaznik na vyplnenie recenzie pride na mail len zakaznikovi, ktory v tom e-shope naozaj niekedy nakupil...
      A inak deklarovat nejake vybielenie dopredu a mysliet si, ze sa vseobecne deklaruje napr vybielenie o 5 odtienov a ze to naozaj aj presne o tolko odtienov bude, tak to nie je na mieste. Ale nedocital som sa, zeby tam nejako vybielenie deklarovali o nejaky pocet stupnov, ako sa to bezne mylne robí. Nieco take sa deklarovat dopredu nedá, kazdy ma iny chrup a zivotospravu a starostlivost o zuby atd... Bielenie zubov je individualne, u kazdeho cloveka moze byt efekt iny. Bielenie zavisi od velkeho mnozstva faktorov. Ak tebe bielenie naozaj nepomohlo, staci len, ze si napriklad nedodrzala bielu diétu a je to. Mohla to byt aj tvoja chyba. Ja som este nepocul, zeby pasiky Crest niekomu nepomohli, zatial som pocul len pozitivne ohlasy. Precitaj si niekde na internete od akych faktorov zavisi bieliaci efekt pri akomkolvek bieleni zubov, mozno prides na to, kde si (mozno) urobila chybu. Mozno zo bola ta biela diéta, mozno hruba vrstva kamena na povlaku, mozno geneticke predpoklady. :)

      Odstrániť
  3. Ďakujem za nápady :) ale myslím, že ten citrón a sóda sú celkom zlé na tú sklovinu. Celkovo vitamín C, ktorý citrón má ju rozožiera, to by som radšej teda asi vynechala :) ale pasta super!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sodu jsem dříve na vybělení zubů používala, ale teď už to moc nedělám. Radši bych si zašla někam k zubařce na bělení zubů, ale na to teď finance ještě nejsou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mala by si vyskusat zubnu pastu Opalescence Whitening Toothpaste! je fakt najlepsia aj Crest sa moze skryt... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Blbost, Opalescence sa na Crest ani zdaleka nechytá. Staci pozriet recenzie...

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...