Ako sa stravovať.

               Pekný pondelok všetkým! Kedže stále sa ma pýtate, ako sa stravujem, tak Vám tu niečo o tom napíšem. Tie, ktoré ma poznajú vedia, že sa nestravujem veĺmi ukážkovo. Moja strava pozostáva zo sladkostí, pizze, mekáča, koláčov a všetkého vyprážaného. Viem, že mǒžem byt´ iba vdačná, že pri tomto životnom štýle, nevyzerám ako obor:) no samozrejme, už aj moje telo sa mení a nie je to to, čo bývalo. Už sa ale pomaly pripravujem na to, že treba jesť hlavne zdravo a vylúčiť takéto malé " diablove pokušenia" :D musím sa pochváliť, že minulý týždeň som jedla zeleninové šaláty ( wuhuuu, ovácie) a celkovo viac zeleniny a ovocia.

            Hovorí sa, že tehličky na bruchu nespravíte v posilke, ale v kuchyni. ( btw ja som mala najváčšie tehličky na bruchu, ked som jedla v Číne najhoršie veci, tak ja neviem:D) . Ale pravda tam určite je, kedže bez vhodnej stravy nevybuduješ pevnú a vyrysovanú postavu. Ak nemáte rýchly metabolizmus ako ja, je tu stále pár tipov, ako si ho zrýchliť!;) Pridávam aj obrázok potravín, kt. Určite pomáhajú. Hlavne voda s citrónom je veľmi dobrý štartovač organizmu a počula som aj, že je to požierač tuku v tele:) skvelé sú aj brokolica, zelený čaj, strukoviny, káva, ovsené vločky. Ked sme pri ovsených vločkách, milujem ovsenú kašu!! Sú to najlepšie a najzasyťujúcejšie raňajky pre mňa, kt. Ma naštartujú do nového dňa. Ja si to nerobím na úplne najzdravšiu formu, milujem ich s nutellou, maslom, džemom, banánom a mandľami. Ak chcem priatelnejšiu formu, dám si na nich trochu masla alebo kokosového oleja, med, škoricu, ovocie a oriešky, kt. Nájdem doma. ( Najlepšia je ovsená kaša z Mark &Spencer, stojí 2 eurá, odfotím Vám ju). Ovsené vločky majú príliš veĺa energie v sebe, preto to určite nekonzumujte poobede a nedajbože večer, ked chcete schudnúť. Vaše telo už poobede a večer nevie spáliť toľko energie a tak si to ukladá. Ako som už raz spomínala, ak chcete schudnúť, je potrebné obmedziť sacharidy. Ak neviete bez ryže, zemiakov a cestovín vydržať, snažte ich jesť aspoň na obed. Ja zvyčajne jem na obed kuracie maso s ryžou, alebo plnenu celozrnnu tortillu. Tento týždeň som jedla napr špenát, kt. Stojí 0,40 centov v lidli( špen. Pyré) je to rýchle, zdravé a ak si dáte k tomu vajíčka, je to aj bohaté na bielkoviny. Ako desiatu alebo olovrant si dán vždy nejaký jogurt s ovocím, alebo niečo malé zob zob:) najdǒležitejšie je jesť pravidelne! Lebo Vaše telo stále vie, že dostane, a preto si nič nemusí ukladať do zádoby. ( preto ja aj ked síce jem blbosti, jem stále, takže moje telo si nič nenechá, lebo vie, že nenažraná Lenka ho zase o 2 hodky nakŕmi:) Ak si to neviete odsledovať, nastavte si budík každé 3 hodiny. Zo mna sa všade smiali, keď mi zvonil budík na jedlo:D divné, ale pomáha to:) pridávam aj fotky jedál, kt. Som jedla tento týždeň. Tak držím palce a takýchto príspevkov tu bude viac!:)


Ĺadový šalát s paradajkami, mozzarelou, šunkou a údeným lososom:)

Nevyzerá to vábne, ale je to suchár so syrom a praženicou a k tomu paradajky a schwarzwaldska šunka

Moja milovaná ovsená kaša ♥

Zdravšia varianta iba so škoricou, džemom, brusinkami, banánmi a maslom

Ražná hrianka, domáce pesto s mozzarelou a rukolový šalátik

Simonina zdravá pizza. Ja som si na to dala ešte syr a šunku

Ražné hrianky s cícerovou pomazánkou
 A trochu nezdravšie: 

Lokše s kačkou, plnka ♥



Wafle jem teraz nonstop:D

Croissant plnený ovocím a zaliaty čoko pudingom

Milujem bryndzové halušky!







A na obrázku máte vypísané zdravé tuky, sacharidy a proteíny. Dúfam, že nevadí, že je to v angličtine:)

10 komentárov:

  1. Lenka, napises prosim recept na tu pizzu?staci cesto

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Livka, sestra si nepamata ako to spravila, lebo si ho vymslela, ale slubila mi, ze ho cez tyzden opat spravi, tak bud ho rpidam na blog, alebo ti ho napisem:)

      Odstrániť
  2. Super článok, rada ťa čítam :). A to som si myslela, že si nudná a taká nemastná neslaná, keď som ťa videla dávno na misske, neber to v zlom, určite v tom bola tréma. Podstata môjho komentára je tá, že mi teraz prídeš naozaj vtipná a inšpiratívna :). Plus sa mi páči, že neješ iba zdravo :D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem:) No ked to mám tak zhodnotiť, tak máš pravdu:D Aj ja by som povedala, že som bola na Miss taká oničom, lebo tam som nemohla ukázať svoju šialenú stránku:D Čiže s tebou môžem len súhlasiť a som rada, že si zmenila názor:)

      Odstrániť
  3. můžu se zeptat jaký přezdívky a emaily vyhrály tu giveaway? :D já jsem totiž spočítala že bych měla mít jednu cenu já,ale asi neumím počítat :DDD ..
    kdyžtak se omlouvám :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, vyhrala Michaela Masarovičová a Monika Turoňová:) Ide o to, ze tam je jeden komentar moj, cize zle sa to pocitalo, ale dala som to prepoctat aj spoluziacke a vyslo nam rovnako:)

      Odstrániť
  4. leni a tu ovsenu kasu su ako urobis? uvaris s mliekom?al. zalejes len teplou vodou? BTW: ten kresleny obrazok s tym kedy zacnu cvicit je super, odkial je??:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ovsenú kašu si robím s vodou:) 3 lyžičky tých vločiek a jeden pohár vody a nechám 5 minút povariť:) Pridám aj fotku tej kaše, pretože táto je úplne najlepšia. A ten kreslený obrázok už netuším skade je, ale úplne ho milujem:D

      Odstrániť
  5. Domáce pesto ma zaujalo..pridáš prosím recept?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sestra ho pripravi a nafoti cely postup, bude tento tyzden:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...