Vienna shopping:)

Peknú nedeľu!Ja som sa v noci vrátila z nášho výletu do Viedne:) Vyrazili sme o 5 ráno, cestou do Viedne sme navštívili Pandorf a pokračovali do Viedne po Eriku. Naša prvá zastávka bola nákupné centrum, kde bol aj Primark! Neviem či primark poznáte, ja som ho navštívila prvýkrát v Londýne. Majú tam úplne super veci a za ešte lepšie ceny. Behala som tam ako zmyslov zbavená, nevedela do čoho skôr "pichnúť":DD Všetko som si nakladala do takej veľkej nákupnej tašky a vôbec som nevedela, čo tam všetko mám..ked už mala asi sto kíl a ja som už mala skoro pruh, tak som si začala triediť veci, že čo vobec chcem:D kedže vo Viedni to majú úplne hrozne vymyslené a obchody majú iba do 7, prišiel za mnou sbskár, že musím ísť okamžite k pokladni.. Super! Ja som si ani nepozrela celý obchod a chcela som si toľko toho ešte kúpiť:/ Ale aj tak som nakúpila ako pán:D Večer, ked sme prišli na byt k Erike sme rozmýšľali, že čo budeme robiť..A tak sme sa rozhodli, že kedže majú chuť s Egom na mekáč, že sa prezlečieme a pôjdeme tam:D Ega som namaľovala na buzíka, dala mu rúž, ceruzku na oči, trošku špirálky( taký jemný make up:D), obliekol si moju kožušinovú vestu. Era sa obliekla jak prostitútka, ale namiesto spodku si dala na silonky pyžamové kraťasy a štekle:D A ja som bola nezávislá rapperka, čo mala podprsenku, suknu, všetky šperky, čo som si kúpila:D Strašne sme sa smiali celú cestu, všetci ľudia  na nás pozerali a vošli sme do mekáča:D Pán za kasou nechápal, ale trošku sa zasmial:D Sadli sme si hore, kde sme rappovali a tancovali, lebo sme tam boli sami:D Jeden predavač bol z nás asi v šoku, stále za nami chodil, ego sa s ním aj odfotil a išiel kúpiť daľšiu rundu a to. Lentilkové mcflurry s jahodovou a čoko polevou..fuj to bola cukrovka:D Ked sme odchádzali, ľudia sa z nás ešte posmiali a my sme sa vrátili domov..Bože, to bola taká sranda...milujem takéto "akcie":DDD Na druhý deň sme vstali neskoro a neskoro sa aj vybrali do obchodov, kedže zatvárajúo 6 a my sme iba o 2 vyšli do mesta. nestihli sme sa vrátiť do Primarku, kde som toho ešte tak chcela:( No snád nabudúce..Tento výlet hodnotím na 1 a teraz späť do reality a učiť sa:/





Trošku bižutéria?










16 komentárov:

  1. Hh vyzerali ste teda úžasne :)
    PS. ukážeš nám aj čo si si pokupovala ? :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. musim pofotit:) nakoniec nie je toho tak vela, jak som cakala:DD A DAKUJEME:)

      Odstrániť
  2. Lenka, ty si šialenec :D za toto mas u mna velke plus :D ukaz nam co si si kupila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha, dakujeeem:DD a pridam asi zajtra fotky:)

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. nie:) ale dam si raz za rok, ked mam "chuť":D

      Odstrániť
  4. Pekny bra top:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway na mem blogu:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/12/slim-t-shirt-giveaway.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Obliekli by ste sa takto aj v ke ? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Preco bol moj koment zmazany?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aky komentar myslis? Ja som urcite nic nezmazala:/

      Odstrániť
    2. Vcera som napisala komentar, v ktorom bolo v skratke ci by si nenatocila video, kde by si nam ukazala svoj satnik. Po odoslani bol viditelny a ked som dnes klikla na tvoj blog, uz tu nebol. Asi nejaka chyba v systeme, nevadi :)

      Odstrániť
    3. dakujem za napad:) urcite natocim, len chcem si kupit kameru, tak hned jak ju budem mat, nieco natocim:) nech to uz aj vidno:D

      Odstrániť
  7. ja chcem ten bra top... odkiaľ jee?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je z tezenisu, ale bohuzial je vypredany aj v ke aj v ba a musela som si ho kupit vo viedni az:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...