Silvester 2013

Tak a je to za nami:) tak čo? ako ste Silvestra oslávili? Ja som si ho veeeľmi užila..Boli sme u Romana na byte a bolo nás 9. Večer bol úžasný, pár pohárov rozbitých, pár chlebíčkov vysypaných. Po privítaní Nového roka sme boli o pol 1 vonku vyskúšať moju detskú pyrotechniku, stretli sme sa tam ešte s dalšími ľudmi, s mojím Macom a Jankou, ktoré s nami dalej pokračovali. Maco si užil menšie vystúpenie našich "Chippendales":DD Videá nie sú hodné zverejnenia:DD Ale posmiali sme sa a skončili tuším o nejakej pol 6.... poslední mohykáni ja, Ego, Mimka a Roman:) Už teraz sa teším na další Silvester:D papa

video
jediné video hodné zverejnenia..Môj frajer a moja kamoška..čau:D


video

6 komentárov:

  1. Happy New Year my Dear :))
    Amazing Blog love your Look :)
    Do you like be Follower Friends.

    Love,
    http://eyeloveeyecatcher.blogspot.de/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Lenka, uplnou nahodou som sa dostala k tvojmu blogu a dnes som si ho prezrela �� v prvom rade chcem pochvalit je naozaj zaujimavy a v druhom rade sa chcem opytat na tu dermabraziu po ktorej ti zmiznu jazvicky po vyrazkach, ktore ostali aj mne a zhodou nahod studujem v Ke a informativne som pisala mail do studia Envy a tam to stoji 300 eur(odstranenie jazviciek) no zda sa mi to trosku privela tak ci by si mi nedala nejaky tip :)...vopred ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj:) prepac,m chcela som ti odpisat skor, ale stale som zabudla:/ No to je strasne vela..urcite odporucam ist do salonu Prestige, je to na letnej pri technike. Chodila som kazdy tyzden raz, kedze to zbrusuje vrchnu kozu, jazvicky sa mi odstranili..Po zakroku sice vyzeras hrozne a nemozes ani nikde vyjst a malovat sa, si cela cervena, ale na dalsi den sa to ukludni:) Teraz maju taku akciu jak predtym, ze to stoji 40 eur 4 osetrenia. Urcite chod vyskusat!:) Snad som pomohla a drzim palce:)

      Odstrániť
    2. Mrzí ma, že som ti takto spamovala blog ale som nešťastná z tých mojich jazvičiek a na druhej strane sa mi zdá tých 300 eur príliš veľa.Ďakujem za tip určite vyskúšam :)

      Odstrániť
  3. happy NY :)!
    please visit me in free time:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...