Outfit from last week:)

Ahojte, som rada, že sa zapájate do mojej giveaway:) Čítam všetky komentáre a teším sa z nich:) Sú tam postrehy, na kt. sa už aj ja chystám:) Bude to prekvapko, len už čakám, kým tento týždeň budem mať kameru a môžem to zrealizovať:) K fotkám outfitom..viem, je to hrozne zlá kvalita, pretože nemá ma kto fotiť, tak iba dakoho poprosím, či ma neodfotí na mobil..Nemám žiadneho fotografa, kt. by ma každý deň dokonale odfotil, nech to nejak vyzerá..ako na fashion blogoch.. :/ked mám kvalitnejšie fotky, odfotí ma sestra a to tak, že sa oblečiem, čo som mala, alebo čo chcem si obliecť, zídeme pod bránu a cvakne ma:) Čiže nič extra, ja viem, ale aj tak sa s Vami o to chcem podeliť, aj ked to nie je tip top:) No budem sa snažiť to zlepšiť, nech to má aj úroveň:) Tento týždeň Vám postnem tip na diy darček, kt.som robila sestre, spravím príspevok z môjho detstva, pripravím pre Vás zdravý recept a pôjdem nafotiť outfity, kt. som mala minulý týždeň oblečené, lebo ich mám fotené iba mobilom:)Tu je ukážka jedného z nich. Tak prajem peknú nedeľu a ja sa idem učiť, kedže ma čakajú 3 skúšky tento týždeň:( xoxo


Ten kríž a klobúk vo mne vyvolávajú, že vyzerám jak nejaký pastor:D



Klobúk: mamka kúpila v sekáči
Kabátik: Stradivarius
Kraťasy: New Yorker
Ćižmy nad koleno: Deichman
Kabelka: stará, bez značky:)

15 komentárov:

  1. Mame rovnake kratasy!! ♥ :D si krásna ako stale xx

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krasne su tie fotky...ja by som chcela tiez nejake outfit posty na blog ale jednak sa hanbima jednak ma nema kto fotit :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. urcite fot! nemas sa za co hanbit!:) a dakujem:)

      Odstrániť
  3. krasna :) a odveci trosku ale niekde si pisala ze navstevujes kadernictvo Karma.Pocula som o nom vela pozitivneho a chcela by som tam ist aj ja na melir/farbenie mam blond vlasy,Kolko platis za farbenie sa chcem opytat? a ako casto navstevujes kadernictvo? Dakujem za odpoved

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj:) teraz tam nechodim, kedze si nechcem farbit vlasy, aspon rok, ale chodila som k nim na blond a platila som tusim okolo 40 eur..ale zavisi to urcite ci ti da sampon alebo farbu, ci mas dlhe alebo kratke vlasy:) ale tak do 50:)

      Odstrániť
  4. Máš nádherně velké oči! :)
    http://dawardrobes.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vyzeráš úžasne :) a je vinikajúce že sa snažíš zlepšiť :3
    PS: mám to presne tak ako ty, nemá ma kto fotiť :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. treba si najat asi nejakeho osobneho fotografa, co?:D a dakujeeem:)

      Odstrániť
  6. ty fotky i outfit jsou naprosto dokonalý. Jsi až moc kritická. :D opravdu se ti to povedlo. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem velmi pekne a ano, ja som strasne kriticka:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...