New in

Hola:) Konečne mi prišli moje štetce a korektory na tvár, čiže to sa teda bude maľovať!:) Objednala som to z ebayu, stálo ma to dokopy asi 18 eur a je to šupa!:) Korektory sú trochu tmavšie ako som očakávala, ale snád na nejaké šialené líčenie a tieňovanie budú dobré:D Štetcov je 24 kusov, sú umelé, ale mne to vôbec nevadí, kedže sú ružové a ja som už mala aj prírodné, ale nič sa necyrovná môjmu štetcu z Číny, za kt. som dala asi euro a je dokonalý. Na poslednej fotke je darček od mojej druhej sestry, kt. mi priniesla z Ameriky. Je to cestovná závesná taštička a je kjašna..juch:) Ak by ste chceli presný link: Štetce
Korektory :)







A najkrajší obrázok od sestričky, kt. som si strašne dlho chcela spraviť:)


A!! Mám pre Vás pripravený giveaway, viac sa dozviete zajtra!!:):-*

8 komentárov:

  1. leni mas dve sestry?? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Děkuji za link, tu paletku si určitě taky objednám :)) Ta cestovní taštička je krásný :)) hlavně ta její barvička. :)) Mimochodem s těmi štětci bych se docela bála, protože kamarádka též objednávala z ebay a jsou to štětce na pár použití.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ano? nebola spokojna? tak ja neviem, stetce nepouzivam kazdy den, budu iba na specialne prilezitosti, tak snad vydrzia:) a dakujem:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...