My favourite beauty products:)

8 komentárov:

  1. skvelé video Lenka :) už dlhšie sa chystám do Pupy na nákup špirál tá biela je je aká? mám si ju kúpiť spolu s červenou volume? aj čo sa týka rúžov z Pupy aký druh si mám zakúpiť podľa teba keď chcem aby mi rúž vydržal na perách dlhšie? ďakujem vopred za odpovede na moje otázky aj keď je ich veľa :D pekný deň a uži si dámsku jazdu ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj:) Ja som s vyrobkami z Pupy nadmieru spokojna, mam od nich vsetko a fakt sa to oplati:) Ak chces mat krasne mihalnice, urcite si kup tu bielu bazu a ultraflexku spiralu:) Ale nezlakni sa, ak hned na prvykrat nebudes mat dokonale mihalnice, ako kazda spirala, je potrebne, aby sa trosko "prevetrala", cize po tyzdni budes prekvapena:) a ked chces dlhotrvacny ruz, tak jednoznacne matne ruze! Vydrzia velmi dlho, asi najviac zo vsetkych:) A odtien 101 alebo 201:) Potom napis, ci si spokojna:)

      Odstrániť
  2. jeeeej, ja uz sa tak tesim na 24 hodin s Lenkou ! :D videjko super :) urcite vyskusam nejaky z tvojich naj produktov :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) som rada a dakujem:) a vyskusaj a potom napis:)

      Odstrániť
  3. jeeeeej video :) lepšie ako texty :) pozývam na voňavú giveaway TU

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujeem:) videi bude viac:) a omrknem tu sutaz:)

      Odstrániť
  4. zbožňujem tvoje videá Lenka a hlavne video z Viedne bolo neskutočné :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha, si zlata:) tak ich budem robit castejsie:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...