Moja voľná disciplína z Miss


Ahojte!! Kedže vidím, že v ankete vyhráva najviac niečo z môjho života:) A videá:D Tak tu je malá ukážka z mojej voľnej disciplíny, kt. som mala na Miss, nie je to nič extra, nemala som žiadneho choreografa ani nič podobné, s pár krokmi mi pomohla kamoška, inak som to celé spravila sama a stačilo to:D
 Budem sa snažiť natáčať viac videí, no najprv si musím zadovážiť kameru.. Len ja sa do nich nevyznám, neviete mi poradiť nejakú dobrú kameru, kt. je za takú normálnu rozumnú cenu?:) dakujem:) a pekný deň!





15 komentárov:

  1. Viac ako kameru sa ti oplati kupit si nejaky poriadny fotak, najlepsie zrkadlovku:) tym padom budes mat aj kvalitne fotky aj kvalitne videa...aj profici natacaju videa vacsinou na fotaky a nie na kamery:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mm zrkadlovku, ale je strasne velka a tazka, cize to hocikam nemozem nosit:) ja by som chcela skor nieco malicke, co dam sup sup do kabelky:)

      Odstrániť
  2. Uprımne ty sa musıs mat strasne rada samu seba. Na jednej strane posobıs mılo no na druhej strane je neskutocne ako sı nıekto o sebe moze tak vela mysliet.. S takym retusom by mal kazdy uzasne fotky s prıemernou tvarou a tancovat teda vobec nevies... Pravdepodobne ocakavas ze tvoj blog navstivi tisicka ludi akoby si bola celebrita alebo co ale co uz hlavne ze mas vacsie ego ako rozum...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Uprimne: ver tomu, ze sa nemam az tak rada, je vela veci, kvoli kt. som neista a nespokojna, ale to vedia ludia, kt. ma osobne poznaju.. nikdy v zivote som nepovedala a ani nepoviem, ze som dokonala alebo neviem co, lebo to nie je pravda! samozrejme, retus spravi vela..ja to viem a nebudem to vytykat..sak to je normalne..a vobec neocakavam, ze budem celebrita:D Tento blog bol zalozeny za uplne inym ucelom a nie za honbou o nejaku popularitu:) ja ludi nenutim sem chodit.. a mrzi ma, ak si nieco take o mne myslis..:/

      Odstrániť
    2. Ja si nemyslim, ze Lenka nevie vobec tancovat.. ma krasne dopnutie noh aj ruk;) A uz vobec si nemyslim, ze ma primernu tvar. Vyzera ako babika ;) Jej blog min. 3X tyzdenne sledujem a stale sa tesim na nejake nove prispevky a rady. Komu sa jej styl a prezentacia ako taka nepaci, nema tu co hladat. Tento tvoj zakomplexovany komentar smrdi len obycajnou zavistou :)

      Odstrániť
    3. Lenku poznám uz pomaly 9 rokov a vzdy bola taka ako teraz.. uletena, blazniva, usmiata a ver mi vie tancovat!!!
      A zo svojich nedostatkov si vie robit aj srandu, co asi ty nevies a preto radsej komentujes inych...
      Nerozumiem hlavne tomu, naco tu chodis, ked ta to nezaujima? Myslim, ze Lenka tu ma aj amaterske fotky zo svojho bezneho zivota, bez retuse a uprav a vyzera tam velmi pekne. Raz ked dosiahne svetove mola, budem dufat, ze ju uvidis v telke a v casopisoch ;) lebo ja jej v tom drzim palce
      Kostrbie

      Odstrániť
    4. Z tohto komentáru nesrší nič iné iba závisť a slepá závisť..autorka komentáru sa musela asi veľmi nudit o pol 5 ráno ked si pozerala práve tento "nudný" blog... :) PS: Lenka reprezentovala Slovensko v tancovaní a tancovala od útleho detstva.. takže ticho tam .. Leni a ver že tu chodí tisícka ľudí a ak ešte nie isto bude .. aj ja som tu minimálne dvakrát za den :*

      Odstrániť
    5. :D pardon za tu vetu s tym casom.. akurat som si vsimla ze ..to ho tu pise nejako inak

      Odstrániť
  3. Základom úspechu je byť so sebou spokojný a mať sa rád - ale ty to asi zatiaľ netušíš, preto máš potrebu komentovať iných ľudí a ešte takýmto spôsobom. Myslím, že nečaká, že jej tu bude chodiť tisícka ľudí ako si napísala, proste robí čo ju baví, ľudia sem chodia z vlastnej vôle presne tak ako ty:) Nemá tu žiaden retuš - jedine ak na modelingových fotografiách ale ten je aj bude všade, pokiaľ sa fotografie púšťajú do reklamy. Skús robiť aj ty niečo čo ťa baví, a potom možno prestaneš takýmto spôsobom komentovať cudzích ľudí (pokiaľ ju poznáš nechápem, prečo nemáš gule povedať čo si myslíš).

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zlataaa siiii hlavne na finale ked si tomu dala vyraz :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. uprimne, ano Lenka maj sa rada !!! to je zakladom uspechu. Mimochodom podla mna na to aka si pekna a sikovna, posobis velmi milo a sympaticky. necitim ziadnu namyslenost ani nic podobne a to je super. videla som uz velmi vela blogov, ktore s modou nemali absolutne nic spolocne ale mali tisicky videni a navstevnosti. vekova kategoria ktora komentovala blogerky a vychvalila ich az do neba bolo max. do 15 rokov. tvoj blog je iny, zaujimavy, mas super styl a chodim tu fakt pravidelne a paci sa mi. bud stale sama sebou a rob co ta bavi, drzim palce :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem dievcata veľmi pekne za Vaše pozitívne slová, nesmierne si ich vážim a aj vdaka ľudom, akí ste vy ma teší, že toto, čo tu píšem, nie je zbytočné:) Fakt ste zlaté a ešte raz dakujem:-**

      Odstrániť
  6. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. super ! krasna :) tu si asi vo "forme" pri priprave na miss lebo si tu az velmi stihla. Ale teraz vyzeras este lepsie :) pekny den

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem! :)ano, to som vtedy začala na sebe tvrdo makať počas Miss:) na Miss som bola ešte oveľa chudšia:D

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...