Memories

           Peknú nedeľu všetkým:) V piatok som mala veľmi sentimentálnu náladu a prezrela som si všetky staré fotky,  pozrela aj stužkovú ( a videla, ako budem vyzerať, ak ešte raz budem brať antikoncepciu:D + 8 kíl:D), a iné staré videá. Čítala si svoj blog, ked som bola v Beirúte a Číne a povedala som si, že ked už na nič, dakujem Sime, že prišla s tým nápadom vytvoriť si blog. Opäť oživiť všetky tie spomienky, či už zlé, ked som napr. nemala čo jesť:D, alebo dobré.. Púšťala som si pesničky, kt. som vtedy počúvala, dostala som sa úplne do tej minulosti a povedala si, aké to bolo krásne. Samozrejme, že som si aj poplakala, lebo nikdy sa už nič nedá vrátiť späť..vždy to už bude iba iné, aj keby sme sa o to veľmi pokúšali:) Najlepšia vec, kt. bola kedy vymyslená, boli určite fotky..zahrňajú v sebe toľko..a k tomu, ked si pustím pesničky... U mňa každá pesnička znamená nejaké obdobie.. Kedže ja som taká, že počúvam iba jednu pesničku mesiac dookola, viem si presne spomenúť, kedy a kde som vtedy bola:) Bože, keby som mala teleport, do každej jednej destinácie  by som sa chcela vrátiť aspoň na chvíľu..:(
 Začala som si konečne vytvárať album na moje spomienky, kedže ja si nechávam skoro všetky letenky, lístky na metro, a nejaké pamiatky, aspoň to tam polepím. Začala som iba pár spomienok, ešte nie sú všetky a k tomu mi treba vytlačiť a nalepiť fotky. No aj tak to už začína vyzerať pekne:D

         Pri tomto spomínaní som si povedala, že som strašne BOHATA...nie finančne...ale vo vnútri....dakujem tam hore za každú jednu príležitosť, ktorá mi bola ponúknutá, za každú moju cestu niekam..pretože som pochodila už veľa miest, navštívila všeliaké kultúry a pamiatky, spoznala úžasných ľudí, kt. sú v mojom živote.. či už na Slovensku, alebo vo svete...a ja som za to nesmierne vdačná!!  Dakujem aj každej osobe, ktorá vstúpila do môjho života a sú mojou súčasťou, že mi robíte malý raj na zemi:-**
Dúfam a spravím všetko pre to, aby môj album so spomienkami bol úplne plný :). Prikladám aj pár foto miest, kt. majú pre mňa najväčší význam a spomienky:) (Ani zdaleka nie sú všetky:D)

           A Vám prajem, aby ste sa neotáčali žiadnej príležitosti, veľa cestujte, plnte si sny, pretože život je taký krátky a je tu toľko vecí, čo treba zažiť!  
xoxo 
Shantou- China


Hongkong

New York



Bahamy



Londýn



                                              
                                                                            

Pridať popis
Barcelona



                                 

Barcelona
                          

Miami


                     

istanbul
                                              

Cuba

Cuba

Beirut

Beirut

8 komentárov:

  1. a fotka Kosic je kde? :D .. krasne fotky a veru, prave hodnoty sa nedaju hmatatelne vnimat, iba prezit :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ehm:D Kosice su Kosice:D ale ja radsej Ameriku:D a dakujem:)

      Odstrániť
  2. skvele fotky!

    PS: Zvu te na svoji giveaway na mem blogu:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/12/slim-t-shirt-giveaway.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Presne ako píšeš, cestovanie dá človeku strašne veľa! Nádherné fotky a nápad s albumom je super!

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...