Kontúrovanie

Ahojte:/ Strašne ma to mrzí, viem, že som to slúbila, ale nedá sa mi prepojiť kamera s počítačom..nechápem prečo a vôbec sa mi ani na pc neukazuje, že je zapojená.. Tak som rozmýšľala, čo pre Vás vymyslím. Spravila som viacero príspevkov a ako prvý by som pridala postup na kontúrovanie tváre. Je to veľmi jednoduché a spravíte to za niekoľko minút. Skúšala som to prvýkrát a je to úplne super, čiže odteraz to budem takto robiť. A už Vám netreba žiadne líčka a púder ani nič..ja som to spravila pomocou korektorov.

Postup:

1. Ako prvé som si dala na tvár krém alebo primer, nech sa Vám pleť zjednotí. Môžete si dať aj make up, ale to už budete veľmi premakeupované. Alebo stačí aj BB krém.

2. Zoberieme si najsvetlejší korektor, aký máte. Ja som použila od catrice..a ním som vytvorila nad obočim biely oblúčik. Vid foto:)

3. Vyfarbím aj časti pod očami, nad perou, bradu a nos. (Biely avatar)

4. Začnem s najtmavším korektorom, aký máme. Ja som použila z tej paletky, čo som si objednala.

5. Tenkým štetcom vykreslím dlhú čiaru, kde sú líčka a opticky zúžim nos nakreslením 2 čiar, kt. sú v strede natreté bielym korektorom.

6. Ked to celé máme, celé to rozmažeme hubkou, kt. sme trochu namočili.( lebo ak máte suchú hubku, ona Vám ten make up iba vsaje..je potrebné ju namočiť a trochu vysušiť uterákom alebo vreckovkou)

7. Tadá..kontúrovanie je hotové. Môžete si to iba prepudrovať..ale netreba Vám nič iné, ani líčka, ani nič. Mne sa to veľmi páči, tak snád aj Vám:) A opticky Vám to zúži niektoré časti. Kvalita je zlá, ja viem, nekričte po mne:D ale ide o obsah:) a za kvalitu sa odpravedlňujem:/ Toť všeeee:) cmuky!!






6 komentárov:

  1. Tohle někdy vyzkouším:) Ale musím si někde sehnat nějaké korektory, protože se mi to s nimi hrozně líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Staci si ich objednat cez ebay:) V príspevku New In som pridala aj link a stoja okolo 5 eur, čiže sa to určite oplatí!:)

      Odstrániť
  2. Velice přínosné povedlo se ti, jj konturování dělá s obličejem divy :))..prosím tě chtěla jsem se zeptat, kde jsi koupila tu paletu s korektory :))..ta catrice je sice fajn, ale nemá tmavé odstíny..děkuju :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem:) a tu paletku som objednala z ebayu, pri prispevku New In mám aj presné linky aj na štetce, aj na paletku:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...