Dobré ráno:)

Milujete raňajky tak ako ja? A máte doma wafflovač? tak tento recept je práve pre Vás:) Kedže som na Vianoce dostala vytúžený wafflovač, neviem sa dočkať rán, kedy si ich spravím:) Na nete je strašne veľa receptov, no nevyhovovali mi..Bolo tam buď príliš veľa ingrediencií alebo neboli dobré. Našla som na nete výborný recept s trochu zdravšou alternatívou.

Potrebujeme:

  • 2 veľké vajcia
  • 1 ¾ pohára mlieka (nezáleží aký typ, či nízkotučné, al. polotučné,.. môžete použiť aj mandľové mlieko, sójové,..)
  • ¼ pohára oleja (kokosový alebo olivový)
  • 1 veľká lyžica medu (ja som dala viac, kedže mi to prišlo málo sladké)
  • ½ čajovej lyžičky škorice (ja som dala asi 2 lyžičky, lebo škoricu milujem)
  • ¼ č.lyžičky kypriaceho prášku
  • 1 ½ pohára ovsenej múky (môže byť aj špaldová)
  • 2 čl kypriaceho prášku
  • ⅛ čl soli

Postup: najprv predhrejte Váš wafflovač (ak nemáte, je to super vec! Môj je z Lidlu a stál nejakých 20 eur). Vo veľkej nádobe rozmixujte vajcia, mlieko, olej, med, škoricu a kyp.prášok. Pridajte múku, kypr. prášok a soľ a rozmixujte, kým cesto nie je úplne jemné. Do wafflovača, kt. som namastila kokosovým olejom pomaly lejem cesto. Počkala som 3 minúty, kým sa waffle nespravia a hotovo. Kedže som doma nemala ani javorový sirup, ani nič také, rozmixovala som si jablká s liči na pyré a ozdobila jednou kockou Milky:) Z cesta mi vyšlo až 8 veľkých wafflí, tak mám čo robiť, aby som to zjedla:D

Mňam! a Prajem dobrú chuť!!:-**



2 komentáre:

  1. Vypadá to opravdu skvěle!

    http://miss--xy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Prave som robila podla tvojho receptu..ale ovsenu muku som nemala,tak som pomlela ovsene vlocky.Dotaz:preco tam je 2x kypriaci??Aa..ako ze ich mas take tenke a vyslo ti az osem??si nenaliala az po okraje a ked si zavrela,tak sa ti to rozlialo samo??pluus..mne to trvalo dlhsie ako 3min..dost sa mi usadzala ta mukaa:)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...