Co dal tento tyzden:)

Ahoj! chcela som Vam pridat video z Miss Universe, ale neviem prečo ho nechce načitat, tak Vam aspon zhrniem, co sa v mojom zivote udialo:)

veľa som varila:)

Konečne si vychutnala kúpel plný peny:)


Natáčala raperské video:D

Spomínala na New York:(

Starala sa o kocúra Riška:)

Skypovala s mojou láskou z Beirúte, kde bola mojou spolubývajúcou

Vychutnávala najlepšie raňajky

Aj s Mackom

Počúvali platne

A skypovala s mojou Annou z Číny ♥

Okrem toho som pracovala, leňošila, začala sa učiť Rusky, pokým som nezistila, že azbuku sa za noc nenaučím a veľa jedla:D To je asi všetko k môjmu týždňu:) Tak papaa:-**

7 komentárov:

  1. Existuje niekde záznam z miss universe, ktorého si sa zúčastnila ty? Sledovala som, aj sledujem každý jeden rok tejto súťaže, ale ako naschvál som ročník s tebou nevidela, bola som odcestovaná :( Spätne som sa ho snažila nájsť, ale neúspešne...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj, no bohuzial ten zaznam nie je nikde..akurat v pocitaci ho mam:D ja sa budem snazit to tu nejak nahrat:)

      Odstrániť
    2. To by bolo super, videla som iba cez youtube nejake kratke videa z finale a tusim nejaky rozhovor pred sutazou, kde si mi bola sympaticka prejavom :) je celkom sranda, ze som ta takto s odstupom rokov objavila v blogovej sfere...kazdopadne zelam vela uspechov v pracovnom aj sukromnom zivote ;)

      Odstrániť
    3. :)) si strasne zlata, dakujem velmi pekne!:)

      Odstrániť
  2. Ahoj, tvůj look byl zařazen do výběru Nejlepší looky 2013. Gratulujeme!
    Budu ráda, když se mi ozves na marketa.trpisovska@domodi.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lenka máš nádherné taniere/ myštičky !! môžem vedieť odkiaľ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahooj, sú mojej druhej sestry, netuším:/ Ale skúsim zistiť:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...