Moje fejvrit veci v byte:)

Čau pondelok! Na dnes som si pre Vás pripravila ukážku mojich najobľúbenejších častí v byte. Písali ste mi už dávnejšie, že by ste chceli vidieť, ako to u mňa vyzerá, no celý byt nebudem určite fotiť, kedže Ego by si to neprial:) Tak pridávam aspoň veci, kt. milujem. Zbožňujem retro a keby som mohla, mám také veci všade:) No predsa len, tieto veci sú dosť drahé, aj ked sa to nezdá.. Iba podložky pod poháre stáli 8 eur a to nehovorím o ostatných veciach radšej:D Tak čo? Aký štýl máte vy najradšej?:)

P.S. Nezabudnite na môj GIVEAWAAAAY, kt. stále trvá!:)Tu klikni na GIVEAWAY















Moje šperky






10 komentárov:

  1. Leni kde si kupovala tu šálku s kridlami? Dakujem! Inak krasne doplnky, vidiet, ze to mas zariadene s vkusom a citom :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, kupovala som ho v Kik, stál tuším 2 eurá:) a dakujeeem:)

      Odstrániť
  2. Kdy bude konec giveaway??? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Retro a pin-up :3 Bože, milujem tento štýl a ten hrnček s krídelkami, och ♥ Pekné fotografie aj miesta v byte. Páči sa mi taktiež aj ten nápad so "šikmou" poličkou :)

    ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne.
    * GIVEAWAY *

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oo dakujeem:) som rada, ze sa to paci:) to ma potesi:) raz ked budem velka a budem mat vacsi byt alebo dom, bude vsetko retro:D aj ja to milujem:)

      Odstrániť
  4. pekné to máš veľmi :) nemám svoj vyhradený štýl, z každého rožku trošku :D Ego sa tiež stotožňuje s retro štýlom?:) a vidím, že máš skoro všetku kozmetiku z Pupy, sú aj ostatné produkty také dobré okrem tej špirály, ktorú si dúfam čoskoro kúpim? alebo vyhrám :p

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. budem drzat palce, aby si vyhrala:) A ak nie, oni maju vsetko uzasne..nemam jedine negativum na nich fakt..urcite len odporucam:) A Ego sa musi stotoznit s retro stylom:) Jemu sa to paci, ale uz je to vraj prilis, co sa tyka tych ozdobok a obrazkov, lebo nemam odfotene uplne vsetky:DD

      Odstrániť
  5. také veci ja rada!
    a ten pohár s krídlami, ten je úžasný!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...