New in 2

Ahojte! Spomínané prekvapko som dnes nestihla, kedže ma technika sklamala, tak pridávam pár fotiek z mojich noviniek, čo mi pribudli. Pár vecí, čo som si kúpila, lístky na Justina Timberlakea máme konečne doma, Eguško priniesol regál na topánky a najlepšia vec je....KAMERAAA!!! Čiže môžte sa tešiť na videá a bude ich dosť:D Dúfam, že sa mi to podarí a zajtra jedno pridám. tak ja Vám prajem pekný večer a majte saaa:-*** xoxo






Aj tak máme topánky ešte po schodoch a v krabiciach v spálni:D

Ten, kto pozná film Bullshit, tak to pochopí:DD

9 komentárov:

  1. ten regál s topánkami závidím (samozrejme v dobrom) a už sa teším na nové videá :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neda sa mi prepojit kamera s pocitacom, takze neviem ako s videami:/ ale pokusim sa vymysliet nieco ine:)

      Odstrániť
  2. Ah mať toľko topánok :3 to by bol splnený sen
    PS: už sa teším na video

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. topanok nie je nikdy dost:D a drzim palce, nech ich mas aspon viac jak ja:) a pokusim sa pridat co najskor video:)

      Odstrániť
  3. Ahooj tie topanky su top :D aj ja mam asi 50 parov a nemam ich kde davat, aj aj chcem taky regaal :D A na Justina v Prahe idem aj ja, uz strasne sa tesim, budem ta hladat :D :D :D Inak chcem sa opytat, mala si tu nejaky prispevok z plesu, porad u akeho kadernika si davas robit ked tak spolocensky uces?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. cize si taka topankomanicka ako ja?:D a urcite, ak ma uvidis, zastav ma, budem rada:) a ja si robim vlasy sama a aj kamoskam:)cize sa spolieham iba na svoje ruky:D

      Odstrániť
    2. hej ale zatial nechytam sa na teba :D

      Odstrániť
  4. ahoj Leni nemohla by si nam posslat fotku ako sa obliekas teraz v takomto zimnom pocasi?:) ja mam stalr problem zladit cizmy a to vsetko spolu a este aby v tom bolo teplo:D dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No pravdu povediac, nie som nejak specialne vymodena, ked je taka zima, kedze v mojich veciach ide hlavne o krasu, ale nepraktickost:D Ale mam v plane nafotit, len teraz strajkuju vsetky moje technicke pomocky, tak snad to dam dokopy a nafotim vam to:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...