Giveawaaaay:)

Pekný večer! Mrzí ma, že až teraz, ale bola som v práci, tak som nemohla skôr a musela som ešte aj Váš darček ísť kúpiť:) Rozhodla som sa, že spravím giveaway, čo znamená, že dám darček jednej z Vás:) Nevedela som sa rozhodnúť, či dám jeden väčší alebo to rozdelím na dva, ale moja hlavná poradkyňa Julinka mi poradila spraviť dva:)

Darček číslo 1 je  Ultraflex kit z Pupy ( ked som rozmýšľala nad darčekom, toto mi bolo hned jasné. Veľa dievčat sa ma pýtalo na špirálu, príspevok s maľovaním mihalníc je najčítanejší zo všetkých a k tomu je tá špirála najlepšia:) V balíčku je špirála, ceruzka na oči a malá praktická taštička:)

Darček číslo 2 sú náušničky v ostňom, nebojte sa, sú úplne nové, nenosila som ich a k tomu zrkadielko v tvare čokolády, kt. je podľa mňa veľmi milé:)

Tak čo? Darčeky sa Vám pozdávajú?:) Čo musíte urobiť? :

1. stať sa mojím nasledovníkom ( Hned napravo od príspevku dáte pripojiť sa k tejto lokalite, bud cez mail alebo niečo iné.
2. Napísať Váš mail, ak vyhráte aby som Vás mohla kontaktovať.
3. Napísať mi do komentáru nejaký postreh, radu, čo sa Vám páči na blogu alebo čo nie, čo by ste mi poradili, čo by ste na blogu chceli vidieť, alebo hocičo, čo Vás napadne:) Budem rada za každý komentár.
4. Nehanbite sa aj vy moji známi, každý ma rovnakú šancu na výhru a nebude to zaujaté. Budem losovať, čiže nebudem vedieť o koho ide:) A pošlem to hocikam:) Nie len na Slovensko:)

Dúfam, že som Vás potešila, giveaway vyhlásim asi o týždeň alebo o dva, ked sa nazbiera dosť ľudí:) Teším sa!! papa

Na tom zrkadielku je zle odlepená cenovka, to neni špinavé:)

Cena útechy:)

Hlavná cena:)

81 komentárov:

  1. hrám :) riasenky z pupy sú totiž skvelé
    nič ti nebudem vytýkať. máš skvelý štýl, si tak správne uletená a na tvoj blog chodím čerpať pozitívnu energiu a dobrú náladičku
    veronika bejdova
    veronika.bejdova163@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ahojky:) ja tvoj blog sledujem od začiatku pretože mam rada take blogy kde píšu zo dievčatá "zo života modeliek":) a nemám ti čo vytknúť uvítala by som nejaké FIT posty ako sa udržuješ v kondícii a aby si nám popísala v akých krajinách si ako modelka bola čo ta tam zaskočilo čo potešilo:) či sa tomu chce ešte venovať a tak:)
    fredyqa369@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sledujem vela blogov,ale tvoj mam najradsej pretoze tu najdem z kazdeho rozku trosku :))) a milujem hlavne tvoje videa.Len tak dalej :)
    michaella.kollarova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. sara.volemanova@gmail.com
    pačia sa mi tvoje outfitove články a v buducnosti by som si možno chcela prečitať o tom ako cvičiš a tiež kde (keďže som tiež z košic), tiež možno nejaké tipy a triky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mne sa tvoj blog veľmi páči, a hlavne sa mi na tebe páči že aj keby si mohla ( veď máš byť načo, si pekná, múdra a precestovala si skoro celý svet) tak niesi namyslená :) a to je v dnešnej dobe vážne dobrá vlasnosť
    na tvojojm blogu by som si možno rada prečítala niečo o tvojich úplnych začiatkoch modelingu, nejakých tipoch a trikoch o získaní a následnom udržiavaní lepšej postavy a nejaké typy o starostlivosti o pleť ( viem že si ich tu síce už dala kopu,ale určite ešte nejaké máš v rukáve :P) a hlavne neprestavaj blogovať :) návštevu tvojho blogu mám na dennom poriadku, pretože tu načerpám množstvo dobrých nápadov či už na darčeky alebo do kuchyne :)
    lady.kimball@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. 1. Sleduju buď přes jméno Dominika Lakomá nebo Domislava, nejsem si jistá.
    2. domcalakoma@gmail.com
    3. Tvůj blog je super, jenom mě celkem štve, že přes záhlaví máš nápis "pieces of me", protože to celkem ruší ten obrázek. A když jsem koukala do kategorie Outfits, tak mi přijdou všechny fotky nekvalitní, jakoby focené mobilem. Zkus to vylepšit, hned se na to bude moct koukat líp. Máš skvělé outfity a je to škoda je "ničit" nekvalitními fotkami. Jinak tvůj blog mám ráda a hlavně jsi strašně krásná :)

    FVCKYAblog - Dommie

    OdpovedaťOdstrániť
  7. 1. sledujem cez Blogger už dosť dlhú dobu:)
    2. michaela.masarovicova@gmail.com
    3. všetky príspevky v rubrike Beauty Tips sú úžasné:) neprestávaj s nimi

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Sledujem ťa cez blogger :3
    Januska.13@gmail.com
    mne sa páčia všetky tvoje príspevky, hlavne traveling, outfits či modelingové články
    páči sa mi tvoj optimizmus :3 a bojovnosť
    PS: nevieš o nejakej dobrej fotomodelingovéj agentúre ( keďže na modeling som malá a už aj stará :( ) ?

    OdpovedaťOdstrániť
  9. vjurkovicovaa@gmail.com
    Páčia sa mi hlavne príspevky o cestovaní a do budúcna by som možno rada videla nejaký príspevok o tvojích tanečných časoch, lebo túto svoju stránku si ešte na blogu nepredstavila a myslím že by to mohlo viaceré zaujímať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. no ja som ťa objavila len dnes cez instagram a musím povedať, že som veľmi rada, že si k mojim sledovaným blogom môžem zas jeden dobrý pridať... blog máš pekný a aj ty si krásna... :o) zatial sa mi všetky články páčia a držím ti palce :o) terezahiblarova@missbeautyaddict.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Máš úplne super blog, je to asi jediný blog na ktorý pravidelne každý deň chodím vyzvedať čo je nové. Taktiež som z Ke a raz som ťa stretla, nevieš predstaviť aká som bola rada :) Rada by som nejaké nové receptíky a videá s maľovaním a viac tvojích super outfitov :) Držím ti palčeky, aby si mala čo najviac priaznivcov ! v.bittoova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Sledujem ako Gabrielle Crystal RoseBonniee ~ a môj e-mail je adwardd@gmail. com. Veľmi sa mi páči táto giveaway a na tvojom blogu sa mi strašne páčia tvoje outfity ♥ Väčšinou sa mi páčia všetky a taktiež mám rada to, ako fotografuješ ♥

    ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne.
    * GIVEAWAY *

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Celý tvoj blog mi príde úplne prirodzený,úprimný, ale asi najviac sa mi páči, to ako opisuješ normálne bežnú situáciu s obsahom humoru. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ahoj Lenka, tvoj blog úplne zbožňujem..pripomínaš mi kúsok mňa a aj preto si mi veľmi sympatická(tiež som taká bláznivá:D:D, milujem módu a vždy som snívala o miss,modelingu, ale žiaľ, nemám na to výšku..) CHodím tu skoro každý deň, niekedy aj viackrát do dňa - či si náhodou niečo zaujímavé nepostla:D Začala som sem chodiť, keď si bola v Číne, nejak náhodne ma sem presmerovalo a už som sa od tých príbehov a fotiek nemohla odtrhnúť.Hneď som to musela prelistovať aj dozadu:D Ah, musím končiť, som nejaká ,,stručná:D" Všetko pekné prajem, môj mail: martina.filipova1991@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ahoj,sledujem viacero blogov,ale na ten tvoj sa vždy najviac teším,pretože tu nájdem z každého rožku trošku a celkovo mi tvoje príspevky zlepšia deň,už len v tom že pôsobíš optimisticky,úprimne a ešte k tomu si aj veľmi krásna :) nebudem preháňať keď napíšem,že sa mi páčil každý článok aj video,akurát tie fotky by mohli byť ostrejšie :) Držím palce,aby si mala stále viac "fanúšikov" :-D :)
    niki.dercova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ahoj Lenka, poznam ta este z Miss Universe a instagramu, som velmi rada,ze si si zalozila blog. Najradsej mam posty s outfitmi ale aj take o stravovani...uplne NAJ su videa :) si velmi mila vtipna hlavne tvoj vychodniarsky prizvuk :D drzim ti palce a prajem vela uspechov.
    livkamala93@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Sledujem ťa už dlho, páči sa mi hlavne to, že sa na nič nehráš, si veselá, vtipná a úprimná :) Na blogu ma bavia hlavne outfity a videá s líčením. Držím palce aj naďalej, nech blog navštevuje stále viac a viac ľudí, pretože je fakt super :)

    kesulatko@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. zbožňujeeeeeeeeeeem tvoj blog úplne najviac ♥ ♥ ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Ahoj Lenka, tiez sa mi tvoj blog velmi paci a ked idem klikat,co je na blogoch new, tak tvoj je medzi prvymi .. je uplne nakazlivy:) tiez ti nemam ,co vytknut..vzdy prekvapis niecim novym, takze tak ako doteraz v tom pokracuj:) ale mohla by si este nieco nabonzovat zo zivota modeliek, nejake pikosky, co sa tam deje, co ta zaskocilo a take:)

    moj email : veronikakrasnicka@gmail.com
    a konecne som si aj ja spravila blog, tak budem rada, ked sa pozries:) http://veronikakrasnicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Tvoj blog som objavila úplnou náhodou, ale odvtedy sem chodím pravidelne. Veľmi sa mi páči, že sem napíšeš vždy to čo ťa napadne :) páči sa mi tá spontánnosť a samozrejme aj originalita lebo ma vždy vieš niečím prekvapiť. Napríklad ten peeling som si doma vyskúšala vyrobiť a je naozaj skvelý. Tvojej stránke nemám čo vytknúť..myslím, že si tu každý nájde niečo to svoje :)
    mail: csillaballova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Bože dievčatá!!! Nestíham každej jednej osobitne odpovedať, lebo sa musím učiť, ale úplne som v šoku z Vašich kráasnych komentárov!! Neviete si ani predstaviť, čo to pre mňa znamená!! Dakujem vsetkym za vaše pozitívne slová a aj vdaka Vám ma to ešte viac nakoplo a už mám milión nápadov, čo spravím:) Ešte raz dakujem:-**

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Paci sa mi,ze nas pustas do svojho sukromia:))) a viac videii!! :))) verebovas@gmail.com pekny večer :)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Sleduji jako Baru Mottlova. mail mottlovabarca@seznam.cz
    Jediné co bych změnila nebo poupravila je písmo, to mi moc nesedí. Jinak je vše super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Splněno:) Na tvém blogu se mi nejvíc líbí outfity, ale celý je boží.A ty jsi strašně krásná :) mail mám:mon1999283@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  26. sleduji :-)
    pszycho@seznam.cz
    Moc se mi tvůj blog líbí! Jsi moc krásná! Mám ráda tvé outfity, beauty tips..... všechny tvé články stojí za přečtení! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Jé, hezké! :) Řasenky mě momentálně začaly ty, co mám doma, štvát :D Tak by se mi hodila nějaká nová.
    Nejradši mám tvoje outfity a články o cestování :) Akorát se mi nelíbí font blogu, je hezký, ale pro webové stránky se nehodí. A lépe by se četlo, kdybys dělala odstavce v dlouhých textech, kde třeba jen něco vyprávíš. (na pár článků v kuse jsem narazila, ale není to rozhodně každý :)) Sleduji pod svým jménem.
    indrakova96@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  28. to zrcadlélko je úžasný!Sleduji přesg gfc-jananulka.9@gmail.com
    Mám ráda outfity a celkove se mi blog líbí =)

    janulka.9@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Máš moc pěkný blog, líbil by se mi článek new in nebo jak už zde je psáno jak udržuješ tak perfektní postavu :)
    GFC: aleachim15
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Ahoj uvítala bych více článků o stravování, jinak jsem spokojená.
    Blog je pestrý
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  31. ahoj,přes GFC sleduju,mail: beka.beka,cz@gmail.com jinak mám ráda články typu new in

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Moc se mi líbí tvoje outfitové články a rubrika beauty tips, zkoušela jsem ten tvůj diy peeling a je super!
    Sleduji jako Elysia Krios
    E-mail: elie.krios@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  33. ahoj , sledujem cez GFC : Zdenka Bušová
    email-zdenulik84@azet.sk
    na tvoj blog som sa dostala zo stránky Giveaway , ale na prvý pohľad sa mi páči :D a budem ho sledovať aj naďalej :D

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Ahooj! :)
    sleduji přes GFC:Anett
    anuska128@seznam.cz
    Jsi moc hezká!A nejraději mám ráda tvé outfity! :P

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Lenka supiš blog, vsetko sa mi paci,najma tvoje recepty a outfity . :-) noemi.balazova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Ahooj :) Sledujem cez GFC pod týmto menom.
    email: andrea.zuravcikova@zoznam.sk
    Nebudem klamať tak narovinu poviem, že som sa na tento blog dostala asi pred 15 minútkami takže som sa sem ešte veľmi nerozhliadla ale cítim sa "tu" príjemne :)

    PS: GA je úžasná ^_^ od značky Pupa ešte nemám nič tak by ma potešila výhra určite :)

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Sledujem cez GFC pod menom Alinia, email: ala.kaliska@gmail.com :)
    Poviem pravdu, na tento blog som sa dostala vďaka giveaway, ale je skvelý a určite budem sem chodiť častejšie. :)
    Najviac sa mi tu páčia tvoje outfity (sama by som niečo také nezvládla dať dokopy :D). :)

    OdpovedaťOdstrániť
  38. 1. sleduji :)
    2. mindina@email.cz
    3. líbí se mi tvé outfity a disagin blogu

    OdpovedaťOdstrániť
  39. Nejcíc se mi tu líbí určitě tvoje články o jídle, mňami :)
    luciezakopalova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  40. GFC Nikola Slavíková
    niky.slavikova@gmail.com
    Líbí se mi DIYs a články o jídle :3

    OdpovedaťOdstrániť
  41. Ahoj, máš skvelé outfity jediné čo by som vytkla je typ písma. Mne osobne sa to zle číta ale to je len vec názoru. Sprav s tým čo chceš. :D To je na tebe. :)
    tereziapolakova1@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  42. sleduju te jako Barule54
    barcahrstkova@seznam.cz
    libilo by se mi asi vic videi a informaci z tveho soukromeho zivota:))

    OdpovedaťOdstrániť
  43. i.karin@email.cz
    Moc se mi nehodí tvůj styl oblékání k layoutu blogu, vlastně se mi upřímně layout nelíbí vůbec :( Ale máš nádherné outfity, to ano!

    OdpovedaťOdstrániť
  44. sleduji jako Caroline
    kajush.01@centrum.cz
    Na tvůj blog jsem narazila před chvílí, ale hned na první pohled mě učarovaly tvoje outfity :)

    OdpovedaťOdstrániť
  45. n.princess@azet.sk
    postreh k ga - milujem pupa a uplne ma uchvatila tato sutaz :))
    a najviac sa mi paci cast modeling, a nic by som ti ani nevytkla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  46. Sleduji jako Terka Černá :)
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    Líbí se mi dess :)

    OdpovedaťOdstrániť
  47. lucinkabalintova@gmail.com
    Páči sa mi dizajn blogu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  48. Sleduji jako Jana Wertheimová
    email - jana.wertheimova@seznam.cz
    Jelikož jsem našla tvůj blog až dnes ještě jsem ho nestihla dostatečně prohlédnout, ale četla jsem tři články a celkově se mi líbí styl jakým píšeš a fotky. A hlavně tvoje řasy,ale ty asi hodnotit nemám :))))

    OdpovedaťOdstrániť
  49. ahojky! Tvůj blog sleduji teprve chvilenku,ale tvůj styl se mi velice líbí a ty jsi moc krásná holčina :) co nějaké tutorialy? na cokoliv ...hm? :)
    hankakrupickova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  50. Rada by som videla napr tvoju NAJ kozmetiku alebo oblečenie :)
    nikky33@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  51. Sleduju jako Daniela Mihalíková
    email: danielamihalikova@seznam.cz
    Jsem čtenářkou teprve chvilku a zkoukla jsem všechny tvé příspěvky,jsi prostě boží a nádherná,máš skvělý styl!:) vůbec bych nic neměnila!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  52. viac outfitov!!! :D v podstate ak budeš pridávať častejšie a hocičo budem len rada, na blog som síce narazila len nedávno, ale veľmi rada ťa stalkujem ;)
    b.remisova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  53. ahoj :) sledujem cez GFC ako Tatiana Koniarová a moj mail je tatianakoniarova94@gmail.com .veľmi sa mi páči blog, nič by som nemenila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  54. Sledujem ako Erika Pančíková
    email : erikapancikova@yahoo.com
    Ja sledujem vždy rubriku modeling ,cína a beautytips .... nič by som nemenila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  55. gfc: kiki
    změnila bych písmo protože se mi některá slova špatně čtou :D ale jinak se mi Tvůj blog líbí takový jaký je :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  56. vitekova.dominika@gmail.com
    ááá tu špirálu chcem! :D inač máš super blog, niekedy by si mohla zmeniť jak sa to povie dizajn blogu? :D také velmi biele je to na mňa ale to je to najmenej haha :D strašne sa mi páčia tvoje články ohľadom cestovania, taká mladá baba a toľko toho si prešla, čo ja asi za celý život neuvidím, tak tíško závidím :P :D

    OdpovedaťOdstrániť
  57. gfc: El
    eliota@centrum.cz
    snad budu mít štěstí :)
    moc se mi líbí tvé články s outfity, líbí se mi styl, jak se oblékáš a jsi moc hezká, krásně se na tebe kouká :) máš moc příjemný obličej :) vzhled blogu se mi taky líbí, jen mě ruší ten nápis nahoře, jak je přes jednu ze slečen :( ale to je jen maličkost :)

    OdpovedaťOdstrániť
  58. Ahoj! :) tvoj blog je podla mna super hlavne outfity,ktore sem dávaš ...ja by som ti odporučila aj trochu viac make up tutorialov alebo niečo podobné :)
    sima.bordasova@gmail.com
    PS: más FAKT zaujímavé príspevky :))

    OdpovedaťOdstrániť
  59. Sleduji jako Klára Odehnalová.
    theclairebiebs@gmail.com
    Tvůj blog se mi líbí, jen je na můj vkus moc široká stránka, ale podle mě to není žádný velký problém. Články máš kvalitní a skvělé:)

    OdpovedaťOdstrániť
  60. Sleduji jako Nikola Mills
    nikola.zm@seznam.cz
    Nejradši mám outfity, ale třeba bych tu i brala nějaké recenze na eshopy, odkud objednáváš oblečení a tak :)

    OdpovedaťOdstrániť
  61. 1. Nikola Ontková :)
    2. nikola.ontkova41@gmail.com
    3. Leni, všetko je tu super, keď sa nudím (v práci :D), len si otvorím Tvoj blog a čítam, čítam, čítam...a hotovo..koniec smeny, idem domoov! :D Najradšej mám články o kozmetike, zdravom stravovaní a nejakých Tvojich špeci vychytávkach :)

    OdpovedaťOdstrániť
  62. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  63. Bezvadné! Hrozně ráda se zapojím :)
    Sleduju jako Dullsinea a můj mail je StochlovaAdela@seznam.cz
    Tvůj blog je mi sympatický, jen bych možná zvětšila písmo menu pod záhlavím ;) Jinak super ;)
    Ps: u mě na blogu taky probíhá giveaway, tak pokud se neurazíš, ráda bych tě na ni také pozvala.
    Přeju krásný víkend ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  64. Super Giveaway!
    Blog se mi moc líbí, ale možná bych změnila design a menu, jinak články skvělé :)
    makca.sevelova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  65. deni205@seznam.cz
    Blog se mi líbí, působíš i na videích hodně příjemně a sympaticky.. :-) Co bych jen změnila je menu a někdy kvalita fotek :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  66. Hram moj mail je barca3323@gmail.com q na tvojom blogu sa mi paci ze sa snazis a pridavas :3

    OdpovedaťOdstrániť
  67. Mě se tvůj blog moc líbí, nic bych neměnila! :) A ceny jsou úžasné ;)
    m.drat.frosty14.2@gmail.com
    Sleduji tě přes Bloglovin' jako M.Frosty :)

    OdpovedaťOdstrániť

  68. 1. sleduju jako Caty
    2. lindik1@gmail.com
    3.tvůj blog mi přijde velmi zajímavej,asi bych nic moc neměnila,akorát někde tu kvalitu fotek :)) no a pak se mi nelíbí záhlaví,udělala bych ho elegantnější :)

    OdpovedaťOdstrániť
  69. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  70. 1. blog sleduju jako Monika Turoňová myslím
    2. moni.turonova@gmail.com
    3. Tvůj blog mě hodně baví, protože není jako všechny ostatní beauty, fashion, lifestyle blogy, jde vidět, že tě psaní baví a z článků se s tebou člověk může víc...(nevím jak jinak to nazvat) spojit. Úplně nejlepší jsou články, ve kterých popisuješ různé zkušenosti s modelingem a tak, protože jsem to sama chtěla dělat, ale teď už je moc pozdě začínat :( Máš úplně skvělý styl a působíš na mě hrozně mile :) V každém článku je kousek tebe a to je na blogu nejlepší.
    Mohla bys častěji přidávat nějaké outfit posty, ale zlepšila bych kvalitu fotek :)

    OdpovedaťOdstrániť
  71. mary.balaz@gmail.com

    blog je sympaticky, prehladny, jednoduchy, zabavny a zaujimavy, relaxacny :))) ..ako pisu vyssie, trosku techniku zdokonalit neni nikdy na skodu, ale zas, je jedinecny tym,aky je, taky otvoreny, priamy a normalny(v tom najlepsom zmysle slova) - nepresperkovany. takze len neprestan, lebo sa dobre citas ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  72. k.bachanova@gmail.com
    Ahoj, na tvoj blog som práve narazila úplnou náhodou a celkom ma dostal. Páči sa mi ako píšeš, jedine čo by som ti možno poradila je popracovať trošku na dizajne (aj hlavička je trošku neprehľadná), vtedy sa to bude čítať ešte lepšie. Prešla som si sekciu o cestovaní a živote modelky, je to veľmi zaujímavo písané. Tak babsky :) a to ma baví. Určite "preskúmam" ešte ďalšie tvoje články :)
    BeautyMissfits

    OdpovedaťOdstrániť
  73. kissinka7@gmail.com
    A TVOJ BLOG ZATIAL NEPOZNAM, ALE POKUKAM SI HO RADA

    OdpovedaťOdstrániť
  74. Sleduji přes GFC jako N. :) mail: buffy.b@seznam.cz
    Líbí se mi jednoduchost designu, články o životě modelky a chtěla bych ještě víc a víc recenzí, protože těch není nikdy dost :P :)

    OdpovedaťOdstrániť
  75. Sledujem ťa ako Nikola K♥
    Na tvojom blogu sa mi paci naozaj vsetko inak by som sem nechodila:) Máloktory blog ma totiz zaujme :)
    E-mail: Nika244@atlas.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  76. sledujem ako Laura Mátheová a email - laura.matheova@gmail.com a na blogu sa mi páči všetko, ale naj naj sú články o cestovaní :33 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  77. Sledujem ako Denisa Slobodná
    denisa.slobodova@centrum.sk
    Rada si prečítam o modelingu, cestovaní, a niečo o tvojom stravovaní by ma potešilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  78. Blog máš pěkný, výtku bych měla jedinou - font písma. Přijde mi to špatně čitelný, hlavně nadpisy. Méně je někdy více, takže já bych vsadila na klasiku. Obyč písmo, se kterým nikdo nebude mít problém přečíst.
    GFC: gizy
    gizy(zavináč)seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  79. Sleduju :)
    romana.vl@seznam.cz
    Modeling je nej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  80. Sleduji:) (Alexandra Potyszová)
    Blogy moc nečtu, tvůj ano :) líbi se mi vše, nemám co vytknout :))
    alexandra.potyszova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  81. cervena-veronika@seznam.cz
    Články ohledně modelingu jsou super ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...