23

Ahojky!! Pridávam Vám fotky z môjho outfitu, kt. som mala cez víkend. Bola som ho nafotiť so sestrou na zrkadlovku, tak je lepšia kvalita, juhuu:) Odfotila som ho s dvoma rôznymi topánkami. Jedny sú tenisky na platforme, ktoré úplne zbožnňujem a ľutujem, že som si ich v Barcelone nekúpila aspoň v každej farbe a druhé sú ako to Ego nazval..EMO topánky:D Sú z Primarku a stáli 9!! eur!:) No nekúp to! Vlasy tu mám hrozné, kedže boli zmoknuté a neučesané, ale nevadí:D Posielam pusy a nezabudnite na môj GIVEAWAAAY!!!









Dresové šaty, čižmy: Primark
Kožená bunda, rupsak: kúpené v Číne
Kožušinová vesta: New Yorker
Biele tenisky: Victoria z Barcelony
Hodinky: Michael Kors
Prsteň: Tally Weijl
Beanie: Ebay

5 komentárov:

  1. Nevím, jestli to bylo mým komentářem u giveaway, že jsi zlepšila kvalitu fotek, nebo tě to napadlo samotnou, ale ať je to tak či tak, chválím tě za to. Hned to celkově působí líp a outfit je super !! :)

    FVCKYA - Dommie

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)dakujem:) ja som vedela, ze mam nekvalitne fotky a uz som sa na to dlho pripravovala, ze zacnem vsetko fotit so zrkadlovkou, no hlavne tvoj koment ma nakopol, ze musim zacat HNED!:D takze dik:)

      Odstrániť
  2. Tie saty su uzasne s prvymi topankamii, tie druhe sa mi nepacia :(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. náhodou máš tie vlasy super a tenisky sú božské! :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. skvelé!! :)

    http://victorys-diary.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...