10 vecí, ktoré o mne neviete:)

1. Všade meškám...Bože, ja s tým neviem nič urobiť..to sa proste nedá zastaviť:D je to tak, že človek, čo býva najbližšie chodí vždy posledný. Viem, že je to hrozné, ale všetci si už na to zvykli..v škole už nevymýšľam výhovorky, že som nestihla autobus ( hlavná vec, že bývam pri škole a chodím pešo:D), a pod. Ak náhodou prídem načas, väčšinou sú všetci v šoku, vrátane mňa:D

2. Som strašne nerozhodná..Vo všetkom.. A hlavne v jedle:/ Rozhodnúť sa, či chcem croissant s pestom a mozzarelou alebo ražné hrianky s pestom a mozzarelou mi trvá aj 5 minút. A potom si vyberiem a ľutujem, že som si nevybrala to prvé. Aj teraz som si cez víkend chcela kúpiť plátenú tašku za 3 eurá..rozhodovala som sa medzi dvoma..Stála som tam asi 5 minút skúšala jednu druhú..no nakoniec nezobrala ani jednu, lebo som sa proste nevedela rozhodnúť!:D Hlavná vec, že hned jak som vyšla som nadávala, prečo som si nekúpila obe:D

3. Som úchylák na letáky z Lidlu. Milujem nedeľu a nový katalóg na další týždeň..Kedy si všetko prezriem a zakrúžkujem veci, čo chcem:D (To je divné, ked nad tým rozmýšľam:D)

4. Ked sme pri Lidli..milujem kávový jogurt odtiaľ..Je najlepší a jedla by som ho nonstop..večer neviem zaspať, lebo tak sa teším, jak si ho dám na raňajky..:D

5. Som momentálne posadnutá kávou. Stále, čo najviac, ale iba takých kakaukových..jak zo Starbucksu.

6. Stále spievam. Viem, leziem tým na nervy, kedže neviem spievať, ale neviem si bez toho predstaviť deň.. (Aňo, Eguško milujem naše spoločné bývanie:D)

7. Ked rozprávam niečo vtipné, mením hlasy:D Väčšinou ho mám hrubý mužský:D   a..mám vlastný humor, kt. nie každý pochopí:D No ja sa sama na ňom zasmejem:D

8. Som závislá na iphone.. Tí, kt. ho majú, mi dajú za pravdu, že tam je stále čo robiť:D

9. Som strašný bordelár, ale momentálne sa z toho liečim:D

10. Som strašne zábudlivá.. Dakto mi dačo povie a ja si to o minútu nepamätám. každý deň si musím na papier napísať, že čo potrebujem spraviť na daľší deň.. napr na dnes mám na papieri napísané :skúška,  tesco, pošta, solárko, popratať doma, učiť, ísť cvičiť, vyprať,...:D

To je zatiaľ mojích 10 odhalení, tak snád som vás pobavila s mojimi zlozvykmi:D Ja idem splniť moje dnešné veci z papiera, takže hor sa cvičiť!:D Cmuk!


11 komentárov:

  1. haha, pobavila som sa :) priznám sa, že to, že stále meškám a neviem sa rozhodnúť, sú aj mojimi zlozvykmi :D a jedlo v reštaurácii si vždy vyberiem ako posledná, čašníčka aj 3x musí prísť :D podľa čoho cvičíš? máš nejaké svoje cviky, ktoré pravidelne opakuješ alebo to nejako obmieňaš? ja som strašne lenivá cvičiť doma, neviem sa motivovať

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha, som rada, ze nie som jedina:D a mam svoje cviky od trenerov alebo z internetu, tento tyzden spravim jeden prispevok o cviceni, tak snad ti to pomoze:)

      Odstrániť
  2. Bod 1 a 10 ako by som ja písala :D Minule som prišla asi po roku načas a kamarátka si ma odfotila, že to je pamätná chvíľa :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Haha vtipne zhrnutie :)) Vela veci sedi urcite aj na nas ostatne :D A ak sa mozem spytat, comu sa venuje tvoj priatel? Ake ma zamestnanie? Tiez model?:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak som rada, ze nie som jedina:D on je na tajňáša, čiže to nemôžem povedať takto verejne:) ale robi v statnej sprave:)

      Odstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. hahah máš nejaký recept na to bordelástvo ? :D Ináč som v dosť bodoch našla napríklad v tom nakupovaní som úplne rovnaká ! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak to v mnohých veciach som sa našla ;)Až teda na kružkovanie v Lidli..

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj,
    akurat som objavila tvoj blog a strasne ma pobavil, hlavne tychto 10 veci :D jak keby som o sebe citala :D si mi strasne sympaticka a velmi sa mi paci tvoj styl pisania, taky uplne pohodovy bezstarostny :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ..vidím, že mame veľa spoločného :D (meškam, zapisujem, lebo si nepamätám, stále spievam, a mam vlastný humor, ktorému veľa ľudí nerozumie) :D .. pačišsami :)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...