Yoga time

                      

Ahojte!! Neozvala som sa, pretože som bola odcestovaná v Liptovskom Mikuláši, kde som robila jedno promo. Zvyčajne takéto promá nerobím, ale nakoniec som sa rozhodla, že môže byť sranda a budem mať aspoň výlet. Robota bola úplne ľahká a s mojou kolegynkou Julkou sme sa super zabavili, aj ked bola všade zima ako v Rusku a som rada, že už som doma:) Kedže som už zhnusená zo svojho jedenia a prežierania sa, od Nového roka sa chcem opäť dostať do môjho cvičiaceho maratónu, tak mám pre Vás a seba daľšiu alternatívu na cvičenie a to je Jóga. Mňa veľmi nebaví, v Číne som na nej aj zaspala, ale našla som úplne super cvičiacu na youtube, kt. má jógu na všetky spôsoby..na chudnutie, spevnenie tela, na dobrú náladu, proti stresu, rannú, na gauči..no proste všetko. Ak to chcete vyskúšať, odporúčam začat videom pre začiatočníkov a ak si dáte ešte hocijaké jedno video, zaručene budete mať na druhý deň svalovku, aj ked sa to nezdá:) Na svojom kanále má aj pár videí,čo sa týka receptov. Tak vzhúru cvičiť!:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...