Viedeň

Ahojte, takže ako som sľúbila, som tu:) mrzí ma, že som nič nepridávala, ale bola som "busy":D V piatok som po svojej strastiplnej ceste a čakaní na stanici došla konečne na fotenie. Myslela som si, že to bude oblečenie a možno pár kusov spodného prádla..nakoniec to bolo 120 kusov Cavalli prádelka:D Fu, po tých koláčikoch a blbostiach, čo som jedla deň predtým, bola to veľmi potešujúca správa:D Skončili sme o pol 4 a ja som išla s taxíkom ako v rychle a zbesile,  aby som stihla vlak o 4.. došla som na stanicu a zistila, že vlak ide až o 5:D takže som sa zbytočne náhlila:D Cesta trvala hodinu, prešla som metrom a vystúpila v centre, kde ma už čakala Erika:) Pochodili sme po meste a naše kroky viedli hned do Starbucksu, aby som si vychutnala moje perníkové latte!!!♥♥♥ Bože milujem to najviac..Dali sme si aj výborný mrkvovo-pomarančový muffin s marcipánovou mrkvičkou navrchu a škoricovo-jablkový donut..mmm sen! Kedže sme sa po pol litri kávy a koláčoch cítili ako keby sme zjedli velblouda, vybrali sme sa k Erike domov.. tam sme počkali Lenku s Julkou. Ja som mala ísť iba na otočku, na druhý deň vstávať o 6, aby som stihla vlak domov.. No o 12 večer som sa rozhodla, že ostávam:D Prepadol mi síce lístok, ale to mi ani nevadilo, ale najviac ma štvalo, že kedže som nebola pripravená, mala som okrem toho, čo som mala na sebe a pyžama iba jeden svetrík:D no povedala som si, že čo, bude dobre aj tak:D A bolo..sobotu sme pochodili obchody, mali úžasné veci, ale kedže som už posadnutá nakupovaním, a hlevne búnd, povedala som si, že dosť..kúpila som si iba jedno nádherné pyžamo, aké som dlho hľadala, rifle a legíny..toť všetko moje nákupy:D Asi najmenšie v histórií:DD Všetky sme boli nenažrané, takže sme jedli mekáč, nonstop tlačili do hlavy chipsy, čokolády, starbucks a všelijaké blbosti. Večer sme navštívili Vianočné trhy a bolo to krásne! Hlavne tie fajnotky:) dvakrát som obišla trh, lebo som sa nevedela rozhodnúť, no nakoniec padli za obeť najlepšie wafle s jahodami a banánmi♥. O 10 všetko zbalili, že sme si nestihli ani pozrieť, čo ešte chceme a v minúte tam nič nebolo:D V nedeľu sme si dali raňajky jak páni v Mekáči, kedže Eržib ho má asi 2 minúty od seba..oddýchli si doma a vybrali sa po pamiatkach. Pochodili sme všetko zaujímavé, umrzli sme, kúpili sushi a starbucks a večer sme išli opäť na trhu, ale ku Schonbrunnu.. tam sa mi však nič nepozdávalo, tak som odolala a nedala nič.. ked sme prišli domov, v automate som si kúpila orieškovú kávu za euro a bola asi ešte lepšia jak Starbucks, čiže som mohla každý deň ušetriť 5 eur za kávu:D  Boli veľké srandy, nasmiali sme sa, dali si prezývky ako Leoš, Kirshe, Schnitzel a Michal david s klávesami a už teraz dúfam, že si podobný zájazd ešte zopakujeme:)


















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...