Rok 2013

A máme tu koniec roka.. Ked to tak zhrniem, rok 2013 bol úžasný hlavne na zážitky a cestovanie. Ked si tak v skratke poviem, čo som zažila..Hned na začiatku som bola v Dánsku, vo Viedni na koncerte Justina Biebera, splnený sen v podobe 2 mesiacov v Číne, presťahovanie sa s Egom do nášho spoločného bývania, výlet do Londýna na festival, kde som videla Will.I.am-a, Jayz-ho, Justina Timberlake, úžasné leto, 3 týždne v Španielsku, škola, výlet do Prahy na blokovku, koncert Bruna Marsa v Prahe , výlet do Viedne s mojimi dievčatami a okrem toho nejaké fotenia a prehliadky,...Spoznala som mnoho  úžasných ľudí, utvrdila som sa kto sú moji naozajstní kamaráti, prežila veľa veľa žúrok a šťastných chvíľ začala blogovať a ked sa tak na to pozerám..mám úžasný život a dakujem každému, kto sa v mojom svete a v roku 2013 nachádzal!!!

Tak aj Vám prajem Šťastný Nový rok a veľa úspechov a lásky do toho dalšieho!! p.s. dávajte pozor na pyrotechniku!:D

4 komentáre:

  1. to je fakt uspech ze ta dali na 3sekundy do jedneho videa ludia, ktori s VS anjelmi a celou VS nemaju ani nic docinenia :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj keby s tym nic nemali, pre mna je to aj tak uspech, ze ma vybrali z niekolko tisic videi:) ale je to vec nazoru a ja ti ho neberiem:)

      Odstrániť
    2. haters gonna hate

      Odstrániť
  2. toto moze povedat len clovek, ktory nie je spokojny sam so sebou cize musi kritizovat inych... a potreboval si sa vyjadrit cize asi ti to vadi?:D skus robit veci co ta bavia mozno sa toho zbavis:)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...