New Year´s Eve

Ahoj! Tento príspevok je venovaný špeciálne pre Livku:) Pýtala sa ma, že čo by som si zobrala na Silvestrovský večer. Dala dokopy pár vecí, čo by sa mi páčilo. Ja by som zvolila určite niečo čierne, zlaté, flitrované, červené,alebo hocičo ligotavé, lebo kedy inokedy môžeme byť salonky:) Zvolila by som bud šaty, vysokú koženú sukňu, alebo vysoké kraťasy, najlepšie vzorované alebo flitrované. Na nohy by som si dala Campbellky, vysoké čižmy nad kolená alebo hocijaké kotníčky. Ak chceš outfit nejak ozvláštniť, zober si nadkolienky:)  Alebo čo sa mi teraz veľmi páči, čierny rolák a bud vysoké kraťasy alebo nejakú minisukňu a opätky. Príde mi to veľmi pekné a sexy:D Neviem či je to sexy aj pre mužov, ale ta šo už:D Jednoznačne si oblečte niečo pekné, štýlové a niečo, v čom budete vynikať:) tak ja prajem dobrú noc a idem sa liečiť, kedže som chorá ako pes:( xoxo





2 komentáre:

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...