New in:)

Ahojte:) Chcem sa s Vami podelit o moje male ulovky:) Neviem ci ste sa s tym sluchadlom už stretli alebo nie.. Slúži normálne na telefonovanie a dá sa pripojiť k Iphonu:) Ja som to už strašne chcela v Amerike, tam to mali všetci a dokonca aj moja Candice ho má, len červené.. No Ego ma odhovoril a ja som to ľutovala, že som si to nekúpila.. Aj všade v Číne som ho hľadala, ale nenašla som ružové.. Nakoniec som ho našla v Kik a stálo iba nejakých 8 eur, tak to bolo jasné, že ho beriem:D Použila som ho iba raz, lebo sa trochu hanbím, ale no a čo..je pekné:DD Čo si o tom myslíte? Nosili by ste niečo také?:D


               

Drobnosti z Tally weijl:)
               

9 komentárov:

  1. Ahoj Lenka, mám strašne rada tvoj blog. Nemohla by si urobiť nejaké video o sebe? Mňa by strašne zaujímalo že kde pracuješ?, ako si sa dostala k modelingu?, čo všetko by si chcela ešte v modelingu dosiahnuť?, kde sa vidiš o niekoľko rokov?, na akú vysokú školu chodíš-aký odbor študuješ?, ktoré krajiny by si chcela precestovať?, a aj to či ten prípravok čo si používala na rast vlasov ti pomohol?, či chceš ostať žiť v Košiciach alebo sa niekde sťahovať?, ktorá modelingová agentúra ťa zastupuje? Alebo aj keby mi to napíšeš by som bola spokojná aj keď videá od teba mám oveľa radšej ako písanie :) A ešte hocičo naviac možeš povedať, budem len rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A ešte by som chcela vedieť ako si upravuješ obočie, a či chodíš ku kozmetičke. A dáš jej aj nejaký vzor ako chceš aby vyzeralo tvoje obočie alebo to nechávaš na ňu?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. A aj či si nemala citlivé zuby po bielení tými pásikmi? A ktoré krajiny si už precestovala? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeeeho:) kolko otazok:) Okej, spravim video tento tyzden a odpoviem na vsetky otazky:) dakujem:)

      Odstrániť
    2. Ďakujem pekne, strašne sa teším :)

      Odstrániť
    3. Tento komentár bol odstránený autorom.

      Odstrániť
    4. Ahoj Lenka, Prosím Ťa budeš natáčať to video? :)

      Odstrániť
    5. Ahoj, prepac, nestihla som, lebo som robila, ale urcite ho natocim tento tyzden:) mam dostat kameru asi,tak to bude aspon lepsie yzeat:)

      Odstrániť
    6. Tento komentár bol odstránený autorom.

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...