Najlepšia tortilla na svete:)

Ahojte:) Ak máte chuť na niečo dobré a rýchle, odporúčam Vám tento jednoduchý tip na obed:) Ja som si to prvýkrát spravila minulý týždeň a odvtedy sa neviem toho nabažiť!! Dnes som už v škole skoro ani nevydržala, lebo tak som sa tešila, jak si to spravím:) Môžte do toho dať rôzne prísady, mne chutí toto najviac a okrem toho som tam už skúšala dávať špenátové listy, údený losos, volské oko, čo chcete:) Tak dobrú chuť!!


video

Potrebujeme:      - celozrnnú tortillu
                          - šunku
                          - syr
                          - karičku
                          - domáce špenátové pesto

Poukladáme na tortillu všetky prísady, preložíme na polovicu a upečieme do chrumkava na grille alebo panvici bez oleja:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...