Matte lips

Video o mojich obľúbených matných rúžoch od Pupa Milano:)




                   



3 komentáre:

  1. Ahojjj Leni...nechala som sa inšpirovaťa kúpila som si 301 je užasný...dakujem za tip ...Lenuska milujem tvoj blog vážne....nie je deň ked si nezapnem tvoj blog....si úžasnááá...S pozdravom Zuzka :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj,veľmi sa mi páči táto recenzia,urobila si ju super :) určite niektorý z nich vyskúšam,kedže už dlhšie hľadám matný rúž :) trošku je škoda,že k tým fotkám si nepridala aj čísla,že ktorý rúž je ktorý :/ ale aj tak super video! nech sa Ti darí ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne sú všetky :) musim sa už aj ja niekedy zastaviť v Pupe...ja ked si davam ruž, tak nikdy si to neviem dať presne podľa mojich pier..stale mi nejako zajde z linie pier :/ a vyzeram akoby som bola prave po nejakej vášnivej bozkavačke :D

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...