Comme des fuckdown:)

Ahojte, pridávam Vám fotku z môjho outfitu. Beanie Comme..som strašne chcela už od minulého roku, ale kedže mám stále pocit, že mne čiapky nejdú, tak som to nechala tak.. No tento rok som si objednala túto a čiernu s nápisom Vogue, ktorá má zpoždení už 2 mesiace, tak neviem či sa niekde stratila na pošte abo čo..:D  <a href="http://www.bloglovin.com/blog/6990995/?claim=rbad9fjtf5e">Follow my blog with Bloglovin</a>







Bunda: New yorker
Šatka: H&M
Čiapka: Ebay
Nohavice: Forever 21
Rupsak: z Číny
Litas: Jeffrey Campbell

11 komentárov:

  1. Ahoj, od akej značky máš tento rúž a aký je to odtieň prosím? Napísala by si aj aký má odtieň ten matný Pupa rúž, s ktorým si sa líčila na ples? Ďakujem za odpoveď :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj, neviem ci si si vsimla, ale pridala som video a tam som ho opisala, je to cerveny 301:)

      Odstrániť
  2. Ty si kráska! Červený rúž ti veľmi pristane a čiapky ti podľa mňa tiež idú! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Oh, litas shoes milujem, z kade ich máš prosím ťa ?
    Inač moc pekný outfit, všetko zladené tieň v tieni, krásna taška, topánočky, šatka ... úplne všetko :3
    PS:podľa mňa ti čiapky idú :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem velmi pekne, si zlata:) a mam ich z new yorku, takze to ti asi nepomoze:/ ale maju ich na roznych strankach..nastygal.com poznas?

      Odstrániť
  4. čepice tě sluší! :) a ty boty jsou super! :) ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...