Christmas time

A je to tu opäť!! Najkrajší čas v roku! Ja Vianoce úplne milujem a teším sa vždy ako malé dieťa. Milujem prekvapenia a najradšej by som bola, keby Vianoce boli každý deň:) Čo mám najradšej? Hlavne jedlo a babkin šalát! Babka ho robí iba dvakrát do roka- a to na Vianoce a Veľkú noc, no kedže túto Veľkú Noc ho nerobila, čakám na neho od minulého roka!!Takže od rána som vo vytržení:) Ja som mala kritické ráno, kedže som musela ešte dokúpiť posledné veci, prišla som skoro o vlasy, keď mi jeden darček nevyšiel a doteraz som všetky balila. Popri tom som si na youtube pustila Ako vytrhnúť veľrybe stoličku (to je môj naj film) a lepila a lepila:) Ked už Vás tu všetkých takto mám, chcela by som Vám popriať len tie najkrajšie Vianoce, hlavne veľa veľa lásky, lebo tá je najdôležitejšia a užite si tieto sviatky hlavne v pokoji, nehádajte sa a budte šťastní.. a veľa darčekoov samozrejme:DD

Ešte chcem povedať, že veľmi, ale veľmi si vážim, že stále navštevujete môj blog, aj ked sa opakujem, neviete si predstaviť, čo to pre mňa znamená! Ze niekoho zaujíma, čo tu pridávam, aj ked to zväčša nie sú žiadne svetoborné príspevky, aspoň sa snažím:) Dostávam samé chvály na môj blog, tak dúfam, že to takto ostane aj naďalej a budem mať stále takýchto úžasných čitateľov, ako ste VY!:-** Bez Vás by som to nerobila.. takže dakujem dakujem a posielam veľa pús:-**

A ešte sa chcem podeliť s jedným krásnym komentárom:" Ahojjj Leni...nechala som sa inšpirovať a kúpila som si 301 je užasný...dakujem za tip ...Lenuska milujem tvoj blog vážne....nie je deň ked si nezapnem tvoj blog....si úžasnááá...S pozdravom Zuzka :))) " 

Dakujem Zuzka, aj keby môj blog čítal iba jeden človek, aspoň vidím, že to, čo robím, má zmysel:) Ahojte a dobrú chuť!!!:-*** 

Merry christmas!!!
Ozdobovanie stromčeka

Ozdobený stromček:DD

Darčeky a náš obrovský stromček:D

Romantika

3 komentáre:

  1. aj ja vianoce milujem ! :) stastne a vesele Lenka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dakujem Vam dievcata!! dufam, ze ste si ich uzili tak ako ja:)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...