Moje prvé muesli tyčinky

Ahojte všetci!! Včera som mala taký pekný oddychovací deň, navštívila som Ezofest, stretla sa so spolužiačkami, piekla, varila, prala, opäť piekla, ležala a pozerala filmy a večer som zakončila pozeraním Victorias secret prehliadkami, kedže sestra ku mne prišla späť:) Konečne som nemusela nič robiť:)

Vyskúšala som aj svoje prvé ovsené muesli tyčinky.. Viem, že fotka nie je lákavá..ja nie som nadaná na fotenie jedla..mne sa s tým nechce babrať, tak proste prídem a odfotím:D Ak si chcete pripraviť tieto chutné a domácke "koláčiky", tu je recept (vymyslela som si ho sama:D )

Potrebujeme:
- ovsené vločky, dáte koľko chcete
- vajíčko
-malinový džem
- trošku olivového oleja, asi jednu lyžičku malú
- oriešky
- hrozienka
- brusnice
- ja som dala trochu arašidového masla

Vypracujeme kopčeky, cesto by malo byť také, aby ako tak držalo pokope..ja som dala viac džemu, nech to zlepí. Dáme do trúby na 180* a pečieme 20 minút. Pridať si tam môžete čo chcete..iné ovocie, banán na zlepenie, čokoládové kúsky, škoricu..ako Vám hrdlo ráči:) Príjemná varianta na raňajky alebo si to zobrať len tak so sebou, ak Vás prepadne hlad:) Dobrú chuť!
                                                                                 xoxo

2 komentáre:

  1. Mnam !! Uz viem co v nedelu na ranajky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. urcite vyskusaj!!:) a daj mi potom vediet, ci ti chutili:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...