Victorias secret fashion show

Tak a je to tu! Tí, ktorí ma poznajú, vedia, že som posadnutá Victoriou secret..:) Som fanda číslo 1. Zajtra konečne príde to, na čo som rok čakala a to VS fashion shooow:) Pre tých, kt. to nevedia, prehliadka nie je živý prenos. Je to zvyčajne mesiac pred vysielaním v televízii. Prehliadky sú dokonca dve. Jedna pre významných hostí (celebrity a pod.) a druhá pre menej významných (asi pre tých, kt. si kúpia lístky, blogerky, press a pod.). Aj ked sa čo to popísalo, že modelky predtým nejedia a sú iba na tekutej strave, nie je to tak. Nehovorím, možno sú aj také, kt. hladujú 2 týždne vopred, ale mnohé jedia..majú tam catering, kde nájdete kopec ovocia, koláčiky a pečivo, majú normálny obed, popijú aj šampanské. Každý rok je špecifický županom. Po minulé roky boli ružové, tento rok budú čierne. Aj ked sa už žiadne nevyrovnajú roku 2012, kedy boli pre mňa najkrajšie. Čo sa týka spevákov, malla by tam vystúpiť Taylor Swift a nejaké skupiny, kt. nepoznám (akože nechápem, lebo vždy tam boli obrovské hviezdy ako Rihanna, Justin Bieber, Kanye West, Katy Perry, Timberlake,..). Mólo bude dlhé a videla som aj fotku, kde sú papagáje, čiže sa to bude niesť asi v takom duchu, lebo aj krídla majú ako vtáky. Moja Candice bude predvádzať podprsenku za 10 miliónov dolárov. Modelky tvrdo makali, aspoň podľa fotiek, tak som už zvedavá na ich postavy..aj ked mi už prídu jak malé kostričky..a to ked ja poviem, tak už fakt musia byť chudé:D Neviem ako vy, ale ja sa už neviem dočkať, 10. decembra bude vysielanie, no aspoň si zatiaľ pozriem fotky a nejaké tie videá z prehliadky. Pridávam aj pár fotiek. Poznáte VS Fashion show? Pozeráte to? A ktorá prehliadka bola pre Vás najkrajšia? Pre mňa 2010:) Tak dobrú noc, cmuk:-*










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...