Som späť:)

Peknú upršanú sobotu Vám prajem:) Nefungoval mi doma internet, tak som bola mimo civilizácie a kedže Ego mal nočnú, skoro som sa od nudy zabila, tak som až pratala a vymýšľala, čo si zoberiem do Prahy, kedže idem v stredu na koncert Bruna Marsaaaaaaaaaaaa:) Ja sa už neviem dočkať, budem hned pod podiom a ked ma nevytiahne hore tak potom už na The secret neverím:D Dnes je pre mňa výnimočný deň..s Egom máme 6 rokov..Je to neskutočné, ako ten čas beží a koľko sme už spolu..Ked si tak spätne pozriem fotky a rozmýšľam, my sme spolu toho toľko zažili, ako keby sme boli spolu minimálne 20 rokov:D Je už moja súčasť a druhá polka a aj ked sa niekedy pohádame a najradšej by som ho zabila, neviem si predstaviť byť bez neho..Aj to, že už bývame spolu a už je to náš domov, je úžasné.. Tak ja sa idem venovať Eguškovi a zadaným prajem veľa lásky a nech Vám to drží aspoň 3krát viac ako mne s Egom a nezadaným prajem, aby stretli niekoho, kto bude ich spriaznená duša. Tak pekný večer!! Cmuk!:-** (Na fotke je srdce, ktoré som Egovi vyrobila z vytlačených fotiek..pekné?:D
                       

7 komentárov:

  1. Ahoj :) navstevujem tvoj blog pravidelne velmi sa mi paci a inspiruje ma.Prajem vam krasne vyrocie :) A ako si pisala ze byvate uz spolu.Velmi by ma zaujal prispevok ako to u vas vyzera a ako ste si to zariadili podla seba. Kedze by som sa chcela aj ja trosku inspirovat. dakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeeej, velmi si to vazim, čo si napisala a dakujem ti za take pekne slova:) Super tip, uz aj ja som nad niecim takym rozmyslala, tak urcite v najblizsej dobe ocakavaj takyto prispevok:) pekny den:)

      Odstrániť
    2. super budem sa velmi tesit na tento prispevok :) dakujem pekny den :)

      Odstrániť
    3. aj mna by takyto prispevok potesil :) a prajem vam este vela vela vela lasky

      Odstrániť
  2. Aahooj.Chodim na tvoj blog od leta a musela som si ho prezriet od zaciatku:)ked som precitala tento prispevok,pousmiala som sa..aj my dnes s drahym mame vyrocie,3 roky:) a inak..super tip na dar;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujeem, mala som kreativnu chvilku:D A gratulujem Vám a prajem, nech Vám to co najdlhsie vydrzi!:)

      Odstrániť
    2. dokonca zivota a este dalej:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...