Pupa lips

Ahojte! Včera som rozmýšľala, že čo si na dnes pre Vás pripravím a keďže som sa zhodou náhod maľovala, tak som si pripravila príspevok o pár rúžoch, čo mám doma. Sú to presnejšie Pupa Diva´s rouge. Ja rúže milujem a vedela by som ich nosiť aj stále, ale tak do školy sa to nehodí:D
Rúže sú dlhotrvácne a ked si ich otriete trochu servítkou, vydržia ešte dlhšie. Ja som s nimi veľmi spokojná a čo sa týka Pupy, majú podľa mňa najlepšie rúže. 

Farba 19 - na obrázku pier je trochu iná farba, on je taký bárbinkovský, veľmi ružovofialový a mne vôbec nejde:D Ide to skôr tmavým typom.

Farba 20 - je moja obľúbená, je to tmavý fialovo-malinový a vyzerá krásne. Jedno obdobie som ho nonstop nosila, či už do práce alebo von.

Farba 17 - Intenzívna bordovo-červená.. Na neho som úplne  zabudla a ked som si ho včera vykúšala, povedala som si, že to musím napraviť a začať ho nosiť:) Ak hľadáte tmavočervený rúž, určite ho vyskúšajte.

Farba 24 -  Svetlooranžový rúž, ktorý sa skôr hodí takým ryšavkám, lebo mne až taak veľmi nepasuje. Ale ak si ho dám málo, tak iba jemne zafarbí pery.

Farba 24- Červeno-oranžový. taktiež vyzerá veľmi pekne, ale mne sa hodia rúže viac do červena ako do oranžova, čiže von by som ho nenosila, ale na nejaké líčenie doma je dobrý:)

Dúfam, že sa Vám takýto príspevok páčil a už mám pripravený aj daľší o make upoch, tak bude čoskoro:) Peknú deň!! :-*




2 komentáre:

  1. Lenka a z tychto je to ktory ta 20tka? Ci je to rovnake cislovanie a nemaju ho v ponuke?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj:) 20 je ten druh zlava:) A maju ho v ponuke urcite:)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...