Pole dance

Dobré ráno:) Dnes by som Vám chcela predstaviť jeden úžasný typ cvičenia - POLE dance.. Určite to všetci poznáte a pre tých, ktorí nie- nie, nie je to žiaden striptérsky tanec okolo tyče.. Je to umenie, je to šport, je to makačka. Prvýkrát som na hodinu pole dance-u išla minulý rok v lete, ked som sa konečne dočkala, že niekto to začal vyučovať aj v našich Košiciach. Moja trénerka bola úplne najlepšia! Po prvej hodine som mala také endorfíny a bola som taká naspeedovaná, že som šlapala 30 minút pešo z tréningu a  nevedela som zastať:D Na prvej hodine som sa ledva udržala, pripadalo mi to, že je to tá najťažšia vec na svete.. Kedže moje ruky boli slabé, bolo to neskutočne ťažké sa čo i len zdvihnúť.. No postupne sa to zlepšovalo a ja som sa konečne zdvihla a urobila pár kreácií.. Absolvovala som celý kurz, no kedže sa to nabaľovalo a bolo to stále ťažšie a ja som sa dvihnúť dole hlavou nevedela ani keby neviem čo, tak som si dala pauzu, lebo ma to iba demotivovalo:D Je to super na tvarovanie postavy a celkové spevnenie tela. Trénerka Lucka vyzerá ako z časopisu a aj to je určite taký hnací motor, ked vidíte ako vyzerá človek, ktorý to cvičí. Pole dancu sa venujú skoro všetky hollywoodske hviezdy a ja už rozmýšľam, že sa na to opäť dám, ked budem mať volnejšie:) Ak Vás nebaví posilka, ako mňa a rady skúšate nové formy cvičenia, tak určite neváhajte:) Ja som trénovala v štúdiu Pole dance 21:) Pridávam Vám aj fotku a video, nech si to viete predstaviť:D ( Nečakajte žiadneho machra, čo sa bude točiť na jednej ruke jak divý:D Je to hrozne hrozne ťažké, tak som rada, že som to dala takto:D Videá som odstránila, neviem či je bezpečné to zverejniť, lebo netuším, kto každý číta môj blog:D 

video

2 komentáre:

  1. Leni prosim ťa kde v Košiciach sa dá na to prihlásiť, a koľko stoji hodina :) ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, hodina stoji 10 eur tusim a robia to v Studio Pole dance 21, najdes to aj na facebooku:) Alebo trenerka Lucia Kulinova:)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...