Pár videí na nedeľu:)

Peknú nedeľu všetkým, ako sa máte? Ja píšem opäť diplomovku...alebo sa apoň tak tvárim:) Včera som pre Vás natáčala video, ale je to hrozne nekvalitné a k tomu tam vyzerám divne, tak ho natočím ešte raz:D Tak Vám tu pridám aspoň nejaké videá, ktoré som dnes našla v počítači. Ja pozeranie videí milujem, lebo ma to vráti v čase a cítim sa, ako keby som bola opäť tam.. Tak snád Vás pobavia a ja sa idem pustiť do písania:)
xoxo,
video
Video z Beiutu, kde nás niekto prenasledoval a my sme jazdili jak šialení, aj ked to tak nevyzerá, ale myslela som, že v ten deň zomriem:D


video
Ked si trávime chvíľky čakania tancovaním na záchodoch



video
Aj takto sa zabáva na Michala Davida:DDD
video

Tú pani by som si zobrala domov!:D Zabila!!
video
Ked ja mám vždy vo vlakoch štastie na nejakých "zaujímavých" ľudí, ako bol napríklad tento nemecky hovoriaci pán:D

video
Dobrá aplikácia:D

video
        Lenka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...