Koláčik na nedeľu

Peknú nedeľu Vám prajem!:) Pre mňa taká pekná až nie je, pretože nič nestíham a musím si písať diplomovku a mám AŽ! dve strany:D Najhoršie na písaní diplomovky je, že musíte ju písať vy...už to nie je iba skopírovať a prilepiť daný text, ale musíte to písať z vlastnej hlavy, parafrázovať a citovať a je to makačka..Obyčajne by som už mala taký projekt dávno urobenú, ale takto som napísala za deň 2 strany a som zvedavá, koľko stihnem dnes. Chcela som Vám na dnes pripraviť pekný príspevok o make upoch, ale trvalo by to strašne dlho, tak pridávam rýchly a zdravý recept na datľový koláč.

Čo potrebujeme:
- 2 poháre datlí
- 2 poháre vlašských orechov
- pol pohára kakaa

Všetko dokopy zmixujeme, vytvorí sa nám hmota, ktorú dáme do nejakej nádoby a dáme do chladničky (prípadne na kratšie do mrazničky). Posypeme kokosom a podávame s ovocím, alebo na čo máte chuť:)

Užite si zvyšok nedele a vzhúru do dalšieho pracovného a školského týždňa:-**

4 komentáre:

  1. Lenka len tieto prisady na tento kolacik? ziadne mlieko ani voda? Vyzera to super aj celkom zdravo zajtra si ho spravim sa tesim.Pripadne nejake typy na zdravsie menej kaloricke kolaciky/dezerty? A ako sa stravujes ty?ako modelka mozes normalne ci si strazis vahu na nejakej diete pripadne ratas sacharidy kolko spapas? ako to u teba funguje ?Zaujimal by ma taky prispevok :)) pekny vecer

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nie nie, len tieto prisady:) Je to raw recept a to sú koláče, ktoré sú bez múky, bez vajec, mlieka..iba prírodné veci, ako ovocie, oriešky, datle..budem pridávať veľa receptov, ak o to bude záujem:) Skús kliknúť na "beauty tips" na lište a príspevok co jem:) Napíš mi potom, či ti koláčik chutil:) Ahoj:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Velmi fajny kolacik:) akurat som spapala (super na vecer :D ).Na moj vkus by som dala este trosku menej datli kedze su dvost sladke (aspon pre mna po diete som si zvykla na menej sladke veci) ale velmi super rychly recept.Ked budes mat cas a nejake receptiky tak ich tu este hod na nieco podobne nejake muffinky,mrkovy kolacik alebo nieco take zdravie :) dakujem pekny vecer

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Som rada, ze si to vyskusala:) A ked stihnem, hned zajtra pridam nejaky recept:) dakujem:)pa

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...