Follow your dreams ♥♥

Ahojte:) Chcem sa s Vami podeliť o jednu vec..pre niekoho možno nepodstatnú, no pre mňa NESKUTOČNÚ!!:) Zapojila som sa do niečo ako súťaže s Victorias secret. Mali sme poslať video, kde ukazujeme svoj "Runway walk". Aj ked som nemala najlepšie podmienky a bolo to strašne narýchlo, lebo som to chcela čo najskôr spraviť..vyšlo toto video, čo aj prikladám.. Nečakala som nič a s malou dušičkou som o pridala.. Ked som videla medzi novinkami, ze stránka Victorias secret likela moje video skoro som umrela!!:D Až ma to dojalo:DD A dnes sa môžem pochváliť, že som zverejnená na stránke Victorias secret v časti prehliadka:) Neviem či nakoniec vyberú nejaké najlepšie video a ocenia ho, no pre mňa je aj toto malý zázrak:) Musela som to sem napísať, lebo sa z toho strašne teším.. To znamená, že neprestávajte veriť svojím snom a chodte si tvrdo za tým..Toto je ešte len začiatok:) Pekný večer, papa:-**


                                                                   
Moje video


A objavila som super aplikáciu, ktorá mi z môjho videa sama spravila toto:)



Tu sooooom!!

                             

1 komentár:

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...