Bruno Mars

Tak som tuuu a môžem sa rozpíííísať:)  Kde by som začala:) Najprv asi naším stresom ešte v Košiciach. Celý deň som bola v tom, že ideme o 21.00 busom do Prahy. No okolo 19:00 mi volal kamarát, že kedy máme príchod do Prahy a ja že no počkaj pozriem a ked som pozerala, všimla som si, že máme odchod o 8!! Skoro ma porazilo:D Rýchlo som všetkých obvolala a rýchlosťou blesku sme si dobalili švestky a utekali do auparku zmeniť peniaze. Autobus sme stihli, aj ked kamoš si zabudol doma lístok,tak behal domov a potom nás zastihol v Prešove a stihol autobus:D Cesta bola hrozná, nohy mi tŕpli, že som skoro umrela od bolesti..hrôza.. Dorazili sme o 6 ráno ku Julke. Pokecali sme a pospali. Naše prvé kroky v Prahe viedli do Starbucksu na Václavák, kde som sa už od blokovky tešila na Pumpkin spice latte.. a mesiac som o ničom inom nerozprávala, iba ako to vyskúšam.. No ked som si popýtala a mi povedali, že tá akcia vypršala 2 dni predtým, som skoro odpadla:D Boha:D Tak som si celá naštvaná musela dať Americano a waflu. Cez deň sme popozerali Prahu a vybrali sa do nákupného centra. Nič som si nekúpila, akurát tričko a snap:D Bude zo mňa raperka:D Mali pekné veci, ale dosť drahé a kedže bývam sama a všetko si platím ja, tak musím si dvakrát rozmyslieť, že čo si kúpim a čo nie..a kedže som momentálne sekáčová kráľovná, tak oproti mojim 0,30 centom za mikinu sa mi mikina za 20-30 eur zdá pridrahá:DD Nikdy som tak neuvažovala, dokým som sa neodsťahovala a je to dosť ťažké, oproto tomu, aké to bolo, ked som si bývala pod mamkinou strechou a nič som neplatila:D Vyskúšala som aj Bubbletea, čo je čaj teplý alebo studený a má v sebe želé, aké som jedla v Číne. Mňam. Večer sme sa chystali na Bruna. Ja som chcela ísť už o pol 7, aby som bola vpredu, ale kým sa 9 ľudí niekam vymoce, tak sme tam došli o 8 a už sme nestihli ani šatňu a nestála som vpredu:(  Takže ja ovešaná ako vianočný stromček, s koženkou cez kabelku, hrubým svetrom okolo pásu a šálom na ruke, v rukách foťák a mobil sa mi neskutočne bavilo na koncerte:D Predskokan bol nejaký Mayer, kt. nepoznal asi nikto. Bruno došiel okolo pol 10 a bola som vo vytržení!!! Začal piesňou Moonshine a bolo to krásne. Bruno je top!!!! Taký hlas aký má on nemá nikto v šoubiznise..spieval tak dokonale, že Ego mi zašepkal, že má zimomriavky až na zadku:D a ja som sa skoro rozplakala, ale som si povedala, že mám make up a budem trápna, že ani na Justina Biebera som neplakala:DDD Celý deň som všetkým tancovala krok z klipu Treasure (čo tancuje hned na začiatku) a ked to začal spievať som brutálne kričala a tancovala s ním:D Najlepšie bolo, ked sme mali ako dav spievať, ale v našom okolí nikto nespieval..iba ja:D ženy mali spievať : Do you love me? a asi 3-krát dal mikrofón do publika a ja som najviac spievala a kričala a ked povedal, že : I do. Tak som to brala osobne, že iba mňa ľúbi, lebo ja som bola hlavná speváčka:DD Koncert trval do 11 a bol úžasný.. Hned by som si ho zobrala za muža, aj ked je o polovicu nižší odo mňa:DD Super tancoval, spieval, bubnoval, hral na gitare...Aj sa nám prihováraal a celá tá ich partia bola neskutočná:) Na záver sa s nami rozlúčil s pieňou Locked out of heaven a skončil jeden dokonalý a najlepší koncert..Fakt na to nemám slov a išla by som ešte 3-krát!!!toť moje ropísanie a pridávam aj fotky a videá:) Cmuuuk:-**
video video
video








1 komentár:

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...