50 odstínu ostudy

Ahojte!! Musím sa s vami podeliť o jednu úžasnú knihu, ktorá sa mi včera dostala do rúk. Ak ste už čítali v mojich príspevkoch, som veľká fanúšička 50 shades of grey. A teraz je tu paródia. Prečítala som zatiaľ iba 40 strán, ale koľko som sa nasmiala, by ste neverili! Bola som sama doma a mala som také záchvaty smiechu, že ak by ma niekto počul, by si pomyslel, že som nafetovaná:DD Knižka je dosť vulgárna, napríklad ako má dnes Anna dojebané vlasy, všetky ženy sú čubky, a pod. Je to taký humor, ako keby som to písala ja:D Tak ak sa po večeroch nudíte, určite si ju chodte kúpiť, stojí 8 eur. Ja sa už neviem dočkať, kedy prídem domov a dočítam ju celú:) Papa:-**

2 komentáre:

  1. ja som prečitala 3 časti original fifty shades a dnes mi prišla aj tato tak som zvedava!:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. potom mi napis prosim, ako sa ti to pacilo:) ci tak jak mne:)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...