Time for change

RycVšetkých Vás zdravím:) Mám takú malú "novinku", tak som sa s ňou chcela s Vami podeliť. Mám prefarbené vlasy a na môj vkus je to dosť zmena, pretože ich mám hnedé:) Čiže už nie som blondína..bolo to nutné, kedže moje už boli veľmi zničené a neustále farbenie ma už omrzelo a moje vlasy už iba trpeli..tak som si povedala, že si dajú oddych aspoň na pol roka- rok..uvidím, že ako to dlho vydržím.. Kto ma pozná, vie, že blond je moja srdcovka, kedy sa cítim najlepšie.. Včera, ako som sa dala nafarbiť, odišla aj časť zo mňa, lebo sa necítim vo svojej koži..Ako keby mi niečo chýbalo..zrazu sa cítim ako taká šedá myška, taká nevýrazná..ale robím to pre moje vlasy, tak musím na to myslieť:) Ja som mala kedysi krásne vlasy, dlhé, husté, krásnu blond, ale tými farbeniami, kulmovaním, žehlením, Beirútom, hlavne Čínou to všetko išlo...poviem to slušne..kade ľahšie:/ Pridávam aj fotodokumentáciu:) Tak dobrú noc


Kam sa podeli všetky moje vlasy?:(



                                    

                                   
                                             Rychla fotka pred odchodom z brany, preto taka kvalita:D

4 komentáre:

  1. podstatne lepšie, aspoň podľa mňa.. jak som čítala na začiatku, tak som sa zľakla, akú tmavú hnedú budeš mať.. ale keď som sa dostala ku posledným fotkám.. tak eňoňuňo ;) prirodzenejšie a pasuje ti to pekne k obočiu + vyniknú ti oči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dakujeeeem za pekny komentar a pochvalu:) si zlata:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. podľa mňa ti tá farba neskutočne pasuje :)))))))) a akú si si dala? sama si si farbila ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. lenka,stale budes krasna...aj bez vlasov:)cmuk

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...