My top 2 skin products!!!

Ahojte, dnes som chcela pridať jeden pekný príspevok, kde sa rozpíšem, ale ked som bola na ceste do posilky mi zavolali, že musím ísť do roboty.. Tak Vám aspoň pridám dva produkty, kt. mi zachránili pleť..úplne mi vyliečili moje problémy..samozrejme, že sem tam sa ešte niečo prihodí, ale ked to porovnám s tým mojím akné, čo som dostala v Číne, to je neporovnateľné... Zineryt je na predpis, už som to raz spomínala a krém Mixa 8% mi poradila jedna z Vás a som jej veľmi vdačná, kedže je úžasný...sťahuje fliačky a začervenanie, super hydratuje a pleť je taká rozžiarená:) Stojí nejakých 5 eur v tete drogerii.. Snád som poradila a prajem pekný večer!:-**

4 komentáre:

  1. Ahoj vyskušala som mixu ale 6% a som sňou úplne spokojná pleť sa mi tak už neleskne a cítim že je aj hydratovaná :) Ďakujem za tento príspevok a typ

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nemas zaco, som rada:) a fakt mixa je zazrak:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Lenka, uplnou nahodou som sa dostala k tvojmu blogu a dnes som si ho prezrela 😃 v prvom rade chcem pochvalit je naozaj zaujimavy a v druhom rade sa chcem opytat na tu dermabraziu po ktorej ti zmiznu jazvicky po vyrazkach, ktore ostali aj mne a zhodou nahod studujem v Ke a informativne som pisala mail do studia Envy a tam to stoji 300 eur(odstranenie jazviciek) no zda sa mi to trosku privela tak ci by si mi nedala nejaky tip :)...vopred ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zineryt som skúšala dávnejšie a fungoval skutočne vynikajúco, už po pár hodinách bolo vidieť efekt, na akné bol fakt super, ale už si naň moja pleť asi zvykla, pretože prestal účinkovať. Tiež bol veľmi dobrý Duac gel, veľmi dobrá vecička, tiež sa predpisuje. O tom kréme Mixa som nepočula, čo presne myslíš tým začervenaním? Mne po akné ostávajú také červené fliačiky, myslíš, že by mi pomohol na to?
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...