Havana part 2

Vitajte na článku Havana part 2:) Ako som Vám spomínala, dnes sa rozpíšem o doubledeckri, kubánskom obede a katamaráne. Takže ako sme skončili pochôdzky mestom na kočoch a oldtimeroch, vybrali sme sa na pravý kubánsky obed. Bol v jednej reštaurácií, kde nás už čakal celý tím ľudí, kt. sa o nás staral. Ked sme si posadali za stôl, dali nám zase nejaké drinky ako mojito alebo daiquiri:) Už si presne nepamätám, čo som jedla, ale pamätám si tú úžasnú atmosféru, ked k nám prišli hudobníci a začali spievať s gitarkou.. Normálne ja hranie na gitare nemám rada (nechcem nikoho uraziť), ale toto bolo pekné..spievali sme s nimi a najlepšie bolo, ked zahrali Karla Gotta:D  Reštaurácia bola pri mori, tak sme mali pekný výhľad. Po obede nasledovala cesta katamaránom.. je to taká lod, kde máte také veľké priestory na ležanie..ani neviem ako to mám popísať:D pridám aj fotku..najprv som sa bála, že mi bude zle, lebo sa to celý čas natriasalo, ale vydržala som bez ujmy:D Opäť sme popili mojitá ( tie mojitá tam išli na litre:D) a užili si okružnú jazdu. Ked sme sa doplavili, už na nás čakal doubledecker. A išla som ním prvýkrát..mali sme ho celý len pre seba..vyšli sme na horné poschodie a kývali ľudom ako hviezdy:D Všetci naokolo kričali, tlieskali, fotili si nás..bolo to úplne super:) Videli sme aj kubánsku svadbu a kričali sme, že všetko najlepšie im prajeme:) po prejdení asi celej Havany sme došli ešte na hotel, kde sme sa kúpali a šalili v bazéne. Večer sme boli na jazzovej noci.. Ja jazz veľmi nemusím a mňa to veľmi nebavilo:D Posedeli sme s dievčatami, pofotili sa a rozdelili sa na dva tábory.. tie, čo išli ešte žiť na diskotéku a druhé domov na hotel.. Ja som bola v tej, kde sa už išlo domov:) Kedže som sa bála spať sama na izbe, tak som išla spať k Saške na izbu, kde som sa bála jak fras, lebo ten hotel bol celý strašidelný a bála som sa ísť aj sama v noci na wc:DDD tak som musela dievčatá zobudiť, aby išli so mnou:D  Na další deň sme sa vybrali z rána do Varadera. Cestou sme videli veľké nič...Ked mám porovnať Havanu a Varadero, nedá sa to ani porovnať...no k Varaderu sa dostaneme nabudúce, kedže to je naozaj na veľmi dlho a už týmto som Vás znudila určite:D













Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...