Fashion Tv prehliadka

Deň mi začal o 10, ked som sa vybrala do štúdia Envy, kde nás líčila jedna veľmi šikovná vizážistka. Líčenie sme mali tmavé, také dymové, ale s hnedou, nie čiernou farbou. Ked som skončila, pokračovala som na vlasy do Galerky do salónu. Robili nám štýl glamour a mne sa to veľmi páčilo. Po skončení sme si mali vybrať veci do Mayo Chix, kt. éra už skončila asi pred 10 rokmi...čo sa týka predavačky a oblečenia..radšej sa zdržím komentára, lebo neviem kto každý to číta:D Neskôr sme sa konečne postretávali s dievčatami a zložili veci konečne do Backstageu. Nafittovali sme šaty spoločenské, topánky sme poskúšali, oblečenie značky Met a potom sme mali voľno. Nasledoval obed a ked sme sa najedli sme sa vybrali na kávu do Fashion. Celý deň sme sa potom iba poflakovali a o 5 začala generálka. Vyskúšali sme si ako budeme chodiť, kde sa máme šaliť na móle a bolo. Vybrali super pesničky, čiže som mala chuť nonstop tancovať:D Po generálke som si išla kúpiť dačo sladké a dala som si hned dva koláče, lebo som mala smrteľnú chuť:D Upravili nám ešte vlasy, dorobili make up a prehliadka mohla začať.. Začali sme okolo pol 10 kolekciou Met, dalej nasledovalo CCC topánky, Mayo Chix, spoločenské šaty a svadobné. Medzi každou prehliadkou sme mali cca 20 minút, ktoré sme využili hlavne na fotenie sa:D Pred svadobnými sme však čakali asi hodinu, skoro som umrela od hladu, ale prežila som nejak:D Dali nám aj županíky Fashion tv, tak som sa cítila "skoro" ako na victorii secret:D haha..Prehliadka trvala do pol 1 a už tam veľa ľudí aj poodchádzala, čiže to nebolo nič moc. Prezliekli sme sa do nášho oblečenia a kedže ja mudrc som si zobrala nové topánky, hned som to aj oľutovala.. Síce sú krásne, ale tak ma boleli v nich nohy a dostávala som krče do nôh, že som nevedela ani stát.. Takže sme chvílku potancovali, najedla som sa tých zvyškov, čo tam ostali, stretla tam kopec známych, Eguško bol na mňa pyšný a ja som šla o 2 domov.. Trochu som to aj ľutovala, ale kedže ja by som nepila a k tomu som mala brutálne bolesti nôh, že som nevedela doma ani zaspať, tak to bolo nutné.. Celkovo ked to hodnotím, bolo super a  sranda, ale nedá sa to porovnať s minulým rokom, kde bolo oveľa oveľa lepšie a tam som sa zabavila ako nikdy:)





















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...