Do it yourself

Peknú nedeľu prajem! Neozvala som sa, pretože som 2 dni po sebe žúrovala, kedže sme oslavovali 4 narodky a bola som strašne nevyspatá a nestíhala som, ale dnes som to napravila.. Prerobila som si jednu vestu, ktorá ma stála v sekáči rovných 30 centov:D Nie je to žiadna veľká extra zmena, ale teraz sa mi páči a chcem si to ešte postrihať trochu na rukávoch. Čo som spravila bolo, že som si kúpila tiež jednu košelu, čo mala na chrbte celkom peknú potlač, tak som ju vystrihla a našila na vestu. Vpredu som ju pofŕkala lakmi na nechty, čo som našla doma a nalakovala gombíky. A celkom sa mi páči, dokonca ju Ego teraz vyskúšal a bola mu dobrá (mne je veľká, ale mi to nevadí:D) a povedal, že ju bude nosiť:D Som macher:D Čo hovoríte vy? Pozdáva sa Vám taký nápad?:)






                       

6 komentárov:

  1. ahoj, v akych slovenskych internetovych obchodoch nakupujes?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ahoj livka, na slovenskych velmi nekupujem nic..akurat topanky na topanky.sk, ale inak kupujem cez zahranicne..hlavne ebay, sheinside, wholesaledress,asos a ine ma teraz nenapadaju:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. sekač na terase ? :) každý utorok za 30 centov ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ahoj ktore sekace v KE navstevujes??:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, ja chodim iba do jedneho, je to na terase, neviem presnu adresu, ale je to pri bielom dome, len trosku dalej..nepoznam tam ziaden iny zachytny bod, tak ti neviem povedat presne:/

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...