Blokovka

Ahoj!! Nebola som tu týždeň a konečne som prišla domov. Ako som spomínala, bola som na Blokovej terénnej výučbe, ktorú máme povinnú v škole. Kedže ja som minulý rok nešla kvôli Číne, tak som musela ísť teraz s tretiakmi. Ked to tak zhrniem dokopy, bolo úplne úžasne...toľko záchvatov smiechu som už dlho nemala.. Tak ako sa mi na začiatku nechcelo ísť vôbec a myslela som si, že to bude hrozné a nudné...tak sa to otočilo na super zážitky.. Vycestovali sme o 6 ráno v pondelok a pochodili sme jaskyňu, kde sme sa aj plavili lodkou a cesta bola nekonečná..dorazili sme večer do Českého Krumlova. Ráno sme pochodili Krumlov, pozreli zámok v Hlubokej a pokračovali do Prahy. Ubytovanie sme mali také v rámci rozpočtu:D  Večer som sa stretla s Peťou a Julkou, boli sme na pizzu a na kávu a koláčik. Stredu sme si dali raňajky v Starbuckse..úžasné wafle s mojím obľúbeným Americanom:) A čakalo nás krásne prekvapenie, že sa musíme sťahovať z hotela, lebo tam boli ploštice..juchuuu:D Pochodili sme mesto a presťahovali do hotela, ktorý bol v pohode, ale bol veľmi daleko od centra..to predošlé sme mali v uličke od Václaváku, čiže nám tam trvala cesta minútu do centra.. Čo bolo na smiech, bola ulička hned vedľa nás, kde boli samí čierni, čo boli určite dealeri a samé kabarety a prostitútky:D Pozriem do jedného okna a tam asi 10 obnažených žien na mňa pozerá a fajčia cigarety:DD Na čo som sa najviac tešila, bola prehliadka nočnou Prahou,po stopách duchov, no bola to taká nuda, že som myslela, že umriem:D Trvalo to 3 hodiny a bolo to pre mňa nezáživné a aj tie "vtipy", čo sa snažil ten sprievodca púšťať do éteru, pre nás neboli vôbec smiešne:D Hovoril tam nejaké historky, prišli tam čert, vodník a nejaký pánko a ukázali nám nejaké múzeum..no nič moc.. další deň sme mali raňajky jak páni..švédske stoly, takže som si dala cez 5 koláčov..mňam..inak ked už sme pri tom jedle..každý deň som zjedla minimálne 5 koláčov, mekáč, vyprážané syry, milky, gumené cukríky, chipsy..nonstop sme jedli..fuj..čiže sme dali fajnú objemovku a začnem asi s nejakým detoxom:D Chceli sme ísť aj na nejakú disku, ale kedže bola zima a lialo, jak z krhli, tak sme nikam nešli. Pochodili sme cez ten deň ešte Prahu, boli v Starbuckse a objavili v Chodove najlepšiu cukráreň a skoro sme odpadli od koláčov. V piatok sme sa vybrali do iného mesta. Navštívili sme zámok Detenice, stredoveké múzeum, pivovar a stredovekú reštauráciu.. Najprv som bola v šoku, kedže ked sa čašníčka spýtala, čo "chceme žrát" a čo si nalejeme do krku...alebo nápis na záchodoch bola "Výserna ženy" a "Močárna muži"...:D Alebo jednému povedali, nech si radšej strčí chleba do huby...a boli nepríjemné tie čašníčky. K tomu bol sprievodný program.. Dala som si pivko, koláč, kedže dievčatá nechceli jesť a 900 g rebierok by som nezjedla asi:D ale trochu som ich ochutnala a boli neskutočné! Ubytovanie sme mali v Trutnove, spoločné sprchy a záchod..balada, čo vám poviem:D Po celom zájazde budem mať tehličky na bruchu, kedže sme sa nonstop dievčatami a.k.a Ejdžej, Jindiška a Snina smiali na úplných blbostiach a mali vlastné srandy. Napísala by som aj viac, ale neviem kto to každý číta, či je to bezpečné:D To je všetko na dnes:) papapaa





























2 komentáre:

  1. ako sa vola ta cukraren na chodove?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ahoj, je to v nakupnom centre chodov oproti starbucksu pri mekaci..spoznas to podla dlhej rady:D urcite vyskusaj:)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...