Working hard

2 postiVsetkych Vas zdravim:) tieto dni mam take ubehane, vcera som sa vratila az vecer domov po ceste do Bratislavy. Kasting este neviem ako dopadol, ale dufam, ze dobre:D ved uvidime, aj ked konkurencia bola velka...:/ ale myslim pozitivne:) cesta domov bola hrozna, kedze sa mi vybil mobil a ja som celu cestu pozerala do blba a nohy mi trpli tak, ze som ani spat nevedel:/ dnes som mala fotenie pre jednu Slovenku zijucu v Taliansku a jej kolekciu, zbehlo to rychlo,dofotili sme okolo 2. Konecne som sa chcela dostat do posilky, ale nestihla som, kedze som si bola sadnut s mojou laskou Zuškom(je to dievca:D, pre tych, kt. Ma nepoznaju) a momentalne si varim obed na zajtra do roboty. Viem, ze som slubila, ze tu pridam nejake novinky, ale potrebujem na to vela casu a budem ho mat az v stvrtok:) tak snd mi to vtedy vyjde:) prajem pekny vecer, pa:-*



2 postihnuti praju pekny vecer:D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...